Problem: Luren instabil? (berodde ej på Novalauncher)

Diskussion i 'Galaxy S3 - Allmänt' startad av Johnny, 29 jan 2013.

  1. Starksprit

    Starksprit Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    14 dec 2010
    Inlägg:
    391
    Mottagna gillanden:
    107
    Operatör:
    Tele2
    Telefon:
    Pixel 5

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Tele2
    Telefon:
    Pixel 5
    Ja och jag har ju redan råkat ut för skiten. Bara för att den är stabilare nu betyder inte det att jag nöjer mig med det. Frågan är bara hur man får verkstaden att förstå det..

    Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2
     
  2. raketost

    raketost Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    9 sept 2012
    Inlägg:
    12
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Skickade in luren den 10e mars och har fått tillbaka den en gång med uppdaterad mjukvara vilket resulterade i att telefonen hängde sig snarast för att sedan bli inskickad samma dag. Nu har jag fått besked att telefonen är på väg tillbaka till mig, 51 dagar senare..
     
  3. Xph'r

    Xph'r Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    17 aug 2010
    Inlägg:
    41
    Mottagna gillanden:
    7

    MINA ENHETER

    Fick tillbaka min nu efter omgång två på verkstaden. Denna gången hade Telecare skickat vidare telefonen till Samsung som nu äntligen bytt mainboard! Som grädde på moset verkar även telefonen komma tillbaka olåst för den är inte längre full av "tre" bloatware och nu ligger XXEMB6 inne.
     
  4. kabooz

    kabooz Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    26 jun 2010
    Inlägg:
    9
    Mottagna gillanden:
    1
    Operatör:
    Telia, Tre
    Telefon:
    Samsung Galaxy 20+

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Telia, Tre
    Telefon:
    Samsung Galaxy 20+
    Vilka språkval och CSC osv. var det på den? Exakt samma sak hände med frugans S3:a som kom tillbaka med nytt mainboard oxh XXEMB6 men vad som verkade vara en koreansk version av firmware eftersom man bara kunde välja engelska och ett gäng asiatiska språk. Glömde dock kolla CSC innan jag flashade på nordiska XXEMC3 istället.
     
  5. gneter

    gneter Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    18 maj 2010
    Inlägg:
    73
    Mottagna gillanden:
    12

    MINA ENHETER

    Hejsan

    Min s3 har ja fått utbytt som doa för låsningar omtarter samt en de andra fel sen skickade ja in den nya på service till telecare uppdaterades mjukvaran nu har ja skickat in den igen men nu har den skickats vidare till telecare i danmark ..fråga 1 har ja rätt å reklamera mobilen räknas de som en reparation när man fått en ny från butik. Samt.borde den inte skickats till samsung för reparation

    Hoppad de är ok å skriva här

    Mvh Mikael
     
  6. Xph'r

    Xph'r Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    17 aug 2010
    Inlägg:
    41
    Mottagna gillanden:
    7

    MINA ENHETER

    Nope verkar vara nordiskt utgåva.