utvecklare sökes för app

Diskussion i 'Appförslag och idéer' startad av hussseein, 28 apr 2013.

  1. hussseein

    hussseein Senior Droid Medlem

    Blev medlem:
    2 aug 2010
    Inlägg:
    1 492
    Mottagna gillanden:
    34

    MINA ENHETER

    Hej, jag har en app idé som jag skulle vilja ha hjälp med att utveckla, själva idén är enkel men då jag vill att den skall bli perfekt så tror jag det kommer krävas massa jobb. Vill inte gå in för mycket på appen men den är inom genren socialt.

    Jag har redan fixat en designer till appen så bara utvecklare som fattas, desto fortare vi kan få ut appen utan att kvalitén påverkas desto bättre. Jag har ingen budget för betala i förväg så vi får bestämma innan om det blir en del av eventuell vinst eller en del av företaget osv.

    Hör av er om ni är duktiga på koda så kan vi diskutera vidare.
     
  2. haftigsticka

    haftigsticka Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    19 mar 2010
    Inlägg:
    57
    Mottagna gillanden:
    1
    Operatör:
    Telia
    Telefon:
    Nexus 5

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Telia
    Telefon:
    Nexus 5
    ROM:
    Android 6 original
    Jag känner en person som kanske är intresserad, men behöver mer info för att det ska vara meningsfullt att fråga. Finns hur många såna här poster som helst, tror inte så många hugger då, du har inte gett någon info alls egentligen.

    Hur mkt tid uppskattar du att det ska ta i arbetstimmar?
    Vad ser du för marknad, är det i Sverige eller internationellt?
    Betalmodell / intäkter?
    Om det är socialt i synnerhet vill du förmodligen göra samma app även till iPhone och ev andra plattformar, plan för det, eller söker du någon som kodar både och?
    Företag startat och klart redan?

    Det är ju några frågor du kan besvara utan att säga något om din idé, men ändå ge lite mer att gå på.