Problem: Klick i hörlurarna när musik börjar spelas

Diskussion i 'Galaxy S4 - Allmänt' startad av droiddata, 16 maj 2013.

  1. droiddata

    droiddata Baby Droid Medlem

    Blev medlem:
    10 okt 2012
    Inlägg:
    24
    Mottagna gillanden:
    5

    MINA ENHETER

    Har ett problem med att jag hör ett klick i hörlurarna när jag börjar spela musik från någon app. Det blir så för alla appar jag har som spelar musik/ljud: t.ex. Spotify och SR appen. Men när man väl börjat lyssna så hörs ingen mer störning(till skillnad mot den störning som hörs kontinuerligt med vissa hörlurar).

    Någon fler som observerat detta problem på sin S4;a?
     
  2. Rani

    Rani Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    4 dec 2012
    Inlägg:
    80
    Mottagna gillanden:
    3

    MINA ENHETER

    Inte vad jag vet. Hörs det tydligt eller måste man anstränga sig för att höra det?

    Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2
     
  3. droiddata

    droiddata Baby Droid Medlem

    Blev medlem:
    10 okt 2012
    Inlägg:
    24
    Mottagna gillanden:
    5

    MINA ENHETER

    På min är det varierande hur väl det hörs. Ibland hörs inget alls medans det andra gånger hör väldigt tydligt - ungefär som när man släpper nålen på en LP-skiva. Konstigt nog verkar det som om det hörs tydligare/förekommer oftare när man inte lyssnat på musik på ett tag.
     
  4. Rani

    Rani Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    4 dec 2012
    Inlägg:
    80
    Mottagna gillanden:
    3

    MINA ENHETER

    Om det ska höras tydligt, så har nog inte märkt av det. Om det är fler som påstår att de inte upplever detta är det nog något fel i din samsung lur. Men jag undrar om du kan få det fixar via garanti?

    Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2
     
  5. droiddata

    droiddata Baby Droid Medlem

    Blev medlem:
    10 okt 2012
    Inlägg:
    24
    Mottagna gillanden:
    5

    MINA ENHETER

    Även om klicket är störande så är det inte tillräckligt störande för att jag skulle reklamera telefonen på grund av det. Jag har inte några andra allvarliga problem med telefonen (förutom smearing då som väl i princip alla är drabbade av). Är dock intresserad om andra observerat det störande klicket eller om det mot alla odds bara skulle var min telefon som är drabbad.
     
  6. falkinski

    falkinski Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    25 aug 2009
    Inlägg:
    892
    Mottagna gillanden:
    56

    MINA ENHETER

  7. droiddata

    droiddata Baby Droid Medlem

    Blev medlem:
    10 okt 2012
    Inlägg:
    24
    Mottagna gillanden:
    5

    MINA ENHETER

    Tror som sagt inte att det är samma störning som diskuteras i den tråden, jag hör bara en störning/klick precis när musiken börjar men sen hör jag inget så länge uppspelningen fortsätter.