Sony Xperia SX

Diskussion i 'Sony & Sony Ericsson Allmänt' startad av Qrac, 9 maj 2012.

  1. nox

    nox Senior Droid Medlem

    Blev medlem:
    9 jan 2011
    Inlägg:
    1 531
    Mottagna gillanden:
    135

    MINA ENHETER

  2. Jelzin

    Jelzin Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    8 sept 2011
    Inlägg:
    47
    Mottagna gillanden:
    3

    MINA ENHETER

    Xperia Ray är fortfarande den bästa telefon jag haft, inte minst på grund av formatet. Väntade på en värdig efterföljande men i brist på kandidater sitter jag nu med en Xperia P.

    Släpper Sony (eller någon annan tillverkare) en mindre telefon med bra hårdvara kommer jag dock vara den första att ställa mig i kö.

    Synd att marknaden tycks vara så begränsad för en kompetent och avancerad men ändå liten smartphone. Jag tycker att det är den ultimata kombinationen.
     
    meringa gillar detta.
  3. Mjölk

    Mjölk Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    3 apr 2012
    Inlägg:
    181
    Mottagna gillanden:
    47

    MINA ENHETER

    Let me know när det finns en ersättare till Ray :)
     
  4. tors

    tors Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    10 jun 2010
    Inlägg:
    60
    Mottagna gillanden:
    8
    Telefon:
    Xperia XZ1

    MINA ENHETER

    Telefon:
    Xperia XZ1
    Är det nån här som importerat en Xperia SX och testat den i Sverige?
     
  5. Ping

    Ping Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    20 okt 2011
    Inlägg:
    57
    Mottagna gillanden:
    29

    MINA ENHETER

    Verkar inte som det kommer någon liten mobil med bra spec inom de närmaste åren :(. Verkar va nått sjukt race att göra så stor mobil som möjligt, finns en helt okonkurrerad nischmarknad nu för mindre mobiler som inga tillverkare hoppar på.

    Börjar bli riktigt trött på att behöva avinstallera massa program hela tiden och att mobilen är lite seg för nyare appar. Jag tror faktiskt jag ger upp försöket o hoppar på Galaxy 4mini när den lansera i Juli.
    Med en bredd på 61,3mm så är den faktiskt lite smalare än Xperia Arc som jag tidigare klämt på.
     
  6. durian

    durian Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    14 mar 2011
    Inlägg:
    36
    Mottagna gillanden:
    1

    MINA ENHETER

    Vore man inte så orolig för vad man ska göra med en 4000 kronors pryl om den går sönder och är importerad från Japan hade jag köpt en redan.
    Börjar nästan fundera på en ZR istället. Men jag undrar hur det gick med telefonen i forumet som thorstenn länkade till. Med release i juli borde man hört mer om den vid det här laget. Får försöka ta mig igenom de 350 sidor som skrivits i den tråden och se om det står något mer...
     
  7. Ping

    Ping Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    20 okt 2011
    Inlägg:
    57
    Mottagna gillanden:
    29

    MINA ENHETER

    Som jag ser det nu så har vi följande alternativ för oss som vill ha lite mindre mobiler. Ryktade Oppo find 5 mini, sägs ha 3,7 skärm.

    Alternativt lite större är då Samsung Galaxy S4 mini eller Htc one mini både ska ha 4,3 skärm.