Jag efterlyser en app/widget-tråden

Diskussion i 'Applikationer' startad av miloudot, 12 maj 2011.

  1. Papazian

    Papazian Senior Droid Medlem

    Blev medlem:
    7 apr 2010
    Inlägg:
    1 141
    Mottagna gillanden:
    27

    MINA ENHETER

    Den är primärt en snygg kalender-widget jag är ute efter. Använder för tillfället APW's widget (med text) som kanske är marginellt bättre än Pure Grid som jag använde innan. En blandning mellan Pure Grid, APW och Go Calendar hade varit guld! :)

    När det kommer till kalender-appar är jag mindre kräsen och en hel del funkar alldeles utmärkt för det lilla jag använder dem. Jorte testade jag snabbt och tyckte den var lite för invecklad för mina behov. Använder aCalendar nu som jag tycker har många smarta finesser.
     
  2. Stennan

    Stennan Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    14 dec 2009
    Inlägg:
    459
    Mottagna gillanden:
    39

    MINA ENHETER

    Efterlyser en widget som visar hur många samtal som jag har ringt under en månad. Har kollat på droidstats, men dess widgetar är rätt fula (1.5 standarden verkar det som). kan den visa mobildata dessutom är det ett plus.

    Edit: Hittade följande app som låter mig kolla samtal/sms/data i individuella widgetar, hade varit bra att kunna sammanfoga data/sms/antal samtal i en widget så om någon springer på det vore det kanon. https://play.google.com/store/apps/...SwxLDEsImRlLnViMHIuYW5kcm9pZC5jYWxsbWV0ZXIiXQ..

    Dessutom verkar droidstats ha updaterat sin widget, men inte screenshot på play store, dock kunde den inte visa antal samtal på widgeten om jag förstått appen rätt.
     
    Last edited: 24 jun 2013
  3. leobjorkman

    leobjorkman Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    25 dec 2012
    Inlägg:
    234
    Mottagna gillanden:
    84
    Operatör:
    Tre

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Tre
    1Weather har ett gäng snygga 1x4 väder/klock-widgets.

    Skickat från min GT-N7100 med Tapatalk 4 Beta
     
  4. Liten Strumpa

    Liten Strumpa Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    10 mar 2011
    Inlägg:
    217
    Mottagna gillanden:
    12
    Operatör:
    Comviq
    Telefon:
    SonyEricsson Live with Walkman

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Comviq
    Telefon:
    SonyEricsson Live with Walkman
    Jag letar efter någon bra "switch" widget ungefär som Power toggles tyvärr så fungerar inte Power toggles nåt vidare på min telefon den bara hänger sig

    alltså en widget som visar olika "switchar" Wifi/mobildata/GPS/Bluetooth m.m

    vet om att det finns en "standardvariant" i mobilen men dom är gräsligt fula och stora

    Har tidigare använt Go widget som jag verkligen gillade den hade även olika skins men på grund av byte till annan launcher så är den inte längre ett alternativ

    någon som har en idé om det finns nån sån widget som jag letar efter???
     
  5. mbs

    mbs Senior Droid Medlem

    Blev medlem:
    31 dec 2010
    Inlägg:
    1 455
    Mottagna gillanden:
    404

    MINA ENHETER