Jelly bean 4.2 och vibrerande låsmönster

Diskussion i 'Allmänt' startad av DanielMalmgren, 3 jul 2013.

  1. DanielMalmgren

    DanielMalmgren Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    15 jul 2010
    Inlägg:
    494
    Mottagna gillanden:
    74

    MINA ENHETER

    Hej alla.
    Uppgraderade häromdagen min telefon ifrån 4.1 till 4.2 (Cyanogenmod 10.1). Tycker i princip allt är bättre, det är bara EN löjligt liten detalj som driver mig till vansinne och efter en bra stunds googlande blir jag inte klokare.

    I 4.1 när jag ritar upp mitt mönster för att låsa upp telefonen så glider tummen så smidigt så och det går snabbt och enkelt. I 4.2 så vibrerar telefonen en gång för varje punkt jag passerar, vilket gör att telefonen låter som en liten kulspruta och det tar typ dubbelt så lång tid att rita upp det lilla mönstret. Det MÅSTE ju finnas något sätt att få den att sluta med detta. Någon som vet?

    /Daniel
     
  2. Liten Strumpa

    Liten Strumpa Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    10 mar 2011
    Inlägg:
    217
    Mottagna gillanden:
    12
    Operatör:
    Comviq
    Telefon:
    SonyEricsson Live with Walkman

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Comviq
    Telefon:
    SonyEricsson Live with Walkman
    Har du kollat under inställningar?

    sen leta dig vidare till skärmlås eller nåt liknande och leta efter taktil feedback eller nåt liknande....

    nu är jag lite sen av mig :P och ar fortfarande Android 2.3 ja ja jag vet....och en Sonyericsson telefon

    och hos mig är det inställningar--plats och säkerhet--taktil feedback
     
  3. DanielMalmgren

    DanielMalmgren Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    15 jul 2010
    Inlägg:
    494
    Mottagna gillanden:
    74

    MINA ENHETER

    Jo, jag har ju förstås letat igenom alla inställningar grundligt och även testat fram och tillbaka med inställningar som eventuellt kanske skulle kunna vara avlägset relaterade, men tyvärr verkar det inte finnas någon vettig inställning för detta.

    /Daniel