Väldigt mycket fel.

Diskussion i 'Desire - Frågor och problem' startad av damagee, 16 maj 2010.

  1. danjeman

    danjeman Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    18 aug 2009
    Inlägg:
    34
    Mottagna gillanden:
    1

    MINA ENHETER

    Får väl fylla i här oxå, Min Desire funkar helt felfritt och är grymt nöjd!

    Sen får man skilja på buggar i Program och Android. Pillar man i allt man ser utan att förstå vad man håller på med, får man skylla sig själv.
     
  2. Pallee

    Pallee Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    31 mar 2010
    Inlägg:
    903
    Mottagna gillanden:
    22

    MINA ENHETER

    +1 på den! Jag kan inte låta bli att minnas när desire hade funnits i ca 7-10 dagar... då folk i allmänhet började få sina desires och hittade in på detta forum. Det var en tid då 98% av alla fel var programrelaterade resten gällde batteritiden eller både och (läs juice defender etc.)
     
  3. Tobben93

    Tobben93 Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    16 apr 2010
    Inlägg:
    56
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Jag älskar min Desire och skulle inte vilja byta bort den, tycker inte att batteritiden är så extremt dålig som många säger, man behöver ju inte ha igång GPS och internet 24/7. Laddar min varje natt och ibland även på dagen när man sitter vid datorn och för över bilder. SMS-problemet kan väl vara jobbigt ibland men det kan man leva med.
     
  4. damagee

    damagee Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    5 maj 2010
    Inlägg:
    803
    Mottagna gillanden:
    53

    MINA ENHETER

    Ja det var jag som strtade tråden och måste tillägga att det är inget som helst fel på telefonen. Den fungerar utmärkt och den är nog som många säger här att pillar man för mycket utan att veta riktigt vad man gör så klart som fan det blir problem. Jag har pillat massor, dock med vetskap om vad jag gör och jag har inget märkt. Startar man om den då och då efter en del installeringar så mår telefonen mycket bättre.
    Det enda jag kan se som ett litet minus är telefonminnet och batteritiden men att det ska hålla som en gammal SE i 3-4 dagar är en utopi då denna telefon gör allt man vill att den ska göra.
    Synd om er som fått ett måndagsex dock...
     
  5. JockeLi

    JockeLi Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    12 mar 2010
    Inlägg:
    173
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Inga problem med Desire alls.

    däremot 2 begränsningar som jag stött på är

    1. Mängden minne att installera appar på är för litet.
    2. 2 Glu spel jag installerade käkade upp mitt batteri trots att spelen inte var igång. Riktigt irriterande då bägge var ruggigt bra spel.