Swedroid rabatt på Galaxy S4 mini från CDON.COM

Diskussion i 'Samsung Allmänt' startad av CDON.COM, 19 jun 2013.

  1. CDON.COM

    CDON.COM Teen Droid Verifierat konto

    Blev medlem:
    5 maj 2011
    Inlägg:
    282
    Mottagna gillanden:
    467

    MINA ENHETER

    Hej

    I början av Juli släpps den mycket efterlängtade Samsung Galaxy S4 mini här i Sverige och vi vill som vanligt erbjuda våra Swedroid kunder ett unikt pris.

    Använd denna (xY9PRhRn) koden så får du köpa en Galaxy S4 mini för endast 3490:-

    S4 Mini Svart
    S4 Mini Vit

    Så gå in på CDON.COM och boka upp ditt ex nu!

    Mvh CDON Crew
     
    muSPK och flierman gillar detta.
  2. flierman

    flierman Baby Droid Medlem

    Blev medlem:
    17 jun 2013
    Inlägg:
    22
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Fantastic!
     
  3. muSPK

    muSPK Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    27 feb 2011
    Inlägg:
    137
    Mottagna gillanden:
    13

    MINA ENHETER

    Riktigt bra erbjudande, lönar sig att höra av sig till CDON :)!

    När är releasedatumet om CDON vet på ett ungefär? Nästa vecka?
     
  4. CDON.COM

    CDON.COM Teen Droid Verifierat konto

    Blev medlem:
    5 maj 2011
    Inlägg:
    282
    Mottagna gillanden:
    467

    MINA ENHETER

    Hej muSPK

    Som det ser ut nu så kommer vi få in den vita varianten på tisdag nästan vecka, den svarta kommer in en vecka senare.

    Mvh CDON Crew
     
  5. flierman

    flierman Baby Droid Medlem

    Blev medlem:
    17 jun 2013
    Inlägg:
    22
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Tror det blir en beställning av den svarta till veckan...prima!
     
  6. muSPK

    muSPK Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    27 feb 2011
    Inlägg:
    137
    Mottagna gillanden:
    13

    MINA ENHETER

    Hej CDON, har fortfarande inte fått någon AVI, och på eran hemsida står det "ej leverad". Har mobilen blivit försenad? Alla andra butiker har ju fått in telefonen.

    Verkar som vi som har beställt Samsung Galaxy S4 mini från CDON är dom enda som inte fått sin telefon ännu...
     
    Last edited: 4 jul 2013
  7. CDON.COM

    CDON.COM Teen Droid Verifierat konto

    Blev medlem:
    5 maj 2011
    Inlägg:
    282
    Mottagna gillanden:
    467

    MINA ENHETER

    Hej muSPK

    De har kommit fram till vårt lager, dock har lagret tagit ovanligt lång tid på sig att läsa in telefonerna.

    Förhoppningsvis hinner vi skeppa förhandsbokningarna idag.

    Mvh CDON Crew
     
  8. flierman

    flierman Baby Droid Medlem

    Blev medlem:
    17 jun 2013
    Inlägg:
    22
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Toppen, jag avvaktar lite tills jag ser att de finns i lager så kommer en beställning.
     
  9. sebelo

    sebelo Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    30 nov 2011
    Inlägg:
    33
    Mottagna gillanden:
    1

    MINA ENHETER

    E det ngn som kan bekræfta specsen?`???!!!

    Fick min nyss från en konkurrent o den har inga av smart tjænsterna i s4an som har næmnts i många reviews från innan, anntagligen så att dom dragit in på i Norden...
     
  10. muSPK

    muSPK Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    27 feb 2011
    Inlägg:
    137
    Mottagna gillanden:
    13

    MINA ENHETER


    Tycker att alla vi som har förbeställt av er borde få någon form av kompensation för dröjsmålet. Hade faktiskt räknat med att få Mini:n den här veckan..
    Har redan köpt nytt minneskort och nytt fodral till telefonen som bara ligger och samlar damm just nu.
    Ser ut som jag får vänta ytterligare en vecka..

    Om det istället varit S4an som ni "glömt" att packa upp så hade det varit upplopp på forumet vid det här laget..
     
    Last edited: 5 jul 2013
  11. ikairutan

    ikairutan Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    17 okt 2010
    Inlägg:
    5
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Ja det är verkligen dålig stil att kunna lova, men inte hålla. Ser att min nu är postad sedan en timme tillbaka, så den går väl på leverans på måndag då det är helg. Så det verkade inte som att ni "hann" skeppa dem igår som ni sa tidigare. Flertalet av mina vänner har redan fått sina av bl.a. Dustin och Siba.
    En kompensation hade varit på sin rätta plats.
     
  12. flierman

    flierman Baby Droid Medlem

    Blev medlem:
    17 jun 2013
    Inlägg:
    22
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Jag kan inte riktigt se var CDON har lovat specifikt datum?

    "Förhoppningsvis hinner vi skeppa förhandsbokningarna idag."

    "Som det ser ut nu så kommer vi få in den vita varianten på tisdag nästan vecka, den svarta kommer in en vecka senare."

    Alltså har man inte kunnat ge ett exakt svar och jag kan inte se att de har direkt lovat något specifikt.

    Dock förstår jag att man alltid känner att man väntar för länge när man beställt något nytt inom tekniken :-)
     
  13. muSPK

    muSPK Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    27 feb 2011
    Inlägg:
    137
    Mottagna gillanden:
    13

    MINA ENHETER

    Det är sant att CDON inte sa exakt datum men bara för det så ska mobilen inte behöva bli en vecka sen..Om det hade rört sig om Samsungs andra flagskepp S4an så hade det varit krig i forumet och många arga miner. CDON medgav tillochmed att dom hade telefonen på lagret men hade "glömt" att plocka upp dom..Så något har ju obviously gått fel här.

    Om man utger sig för att ha störst sortiment i Sverige och inte ens kan lyckas få in telefonen i tid utan är en vecka efter konkurrenterna så är det något som inte står rätt till. Och jag tycker det är rimligt att alla vi som förhandsbokade en S4 mini Vit borde få någon slags kompensation.
     
  14. itemudjin

    itemudjin Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    6 jul 2010
    Inlägg:
    418
    Mottagna gillanden:
    52
    Operatör:
    Comviq

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Comviq
    Får man rabatt på luren även om man binder abonnemang?

    Skickat från min Nexus 4 via Tapatalk 2
     
  15. Zooklubba

    Zooklubba Android Medlem

    Blev medlem:
    10 jul 2010
    Inlägg:
    6 393
    Mottagna gillanden:
    2 133

    MINA ENHETER

    Att något är försenat betyder att du har ett datum som den försenade saken skulle komma. Något sådant datum finns inte därför kan den inte bli försenad.
    Cdon kan bara haft otur med transporter något som andra återförsäljare inte har, ska du kontakta speditören och kräva ersättning hela vägen från Asien?

    Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk 2
     
  16. muSPK

    muSPK Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    27 feb 2011
    Inlägg:
    137
    Mottagna gillanden:
    13

    MINA ENHETER

    Läste du ens vad jag skrev och vad CDON har skrivit?
     
  17. Zooklubba

    Zooklubba Android Medlem

    Blev medlem:
    10 jul 2010
    Inlägg:
    6 393
    Mottagna gillanden:
    2 133

    MINA ENHETER

    Ta några djupa andetag, gå ett varv runt kvarteret. Sedan läser du vad CDON har skrivit och även vad de andra i tråden. Aldrig har de lovat dig ett datum. Så det ser ut nu är självklart vagt och förhoppningsvis är inget löfte.

    Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk 2
     
  18. muSPK

    muSPK Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    27 feb 2011
    Inlägg:
    137
    Mottagna gillanden:
    13

    MINA ENHETER

    Är nog du som ska ta några djupa andetag och gå ett varv runt ditt kvarter, eftersom du verkar ha problem med läsförståelsen, om du ens läste mitt inlägg.

    Orkar inte med en massa pajkastning och kommer inte kommentera dina fortsatta inlägg.
     
  19. Zooklubba

    Zooklubba Android Medlem

    Blev medlem:
    10 jul 2010
    Inlägg:
    6 393
    Mottagna gillanden:
    2 133

    MINA ENHETER

    Du verkar inte förstå att CDON aldrig har lovat dig något. Att du hittar på att det skulle ske KAOS på forumet om det skedde med S4 är inget som visar att CDON har lovat dig något.

    Du hittar på att de skal ha råkat glömma att packa upp telefonerna, du ljuger eller så du kanske ser det hittar på dina egna sanningar.

    Shit happens, vill du vara FIRST early adopter så beställer du från 3 olika återförsäljare och inte den som REDAN ger dig ett VÄLDIGT SCHYST pris. Vad har du att klaga över? Du kunde beställa dina tillbehör efter du fått telefonen. Buhu, du har något som samlar damm hemma hos dig.
     
  20. Fructis

    Fructis Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    4 maj 2012
    Inlägg:
    142
    Mottagna gillanden:
    12

    MINA ENHETER

    Haha, på riktigt?
    Det börjar med att ni får ett riktigt schysst pris på denna lur iom att ni är medlemmar på detta underbara forum. I sin tur blir luren lite sen (slött lager eller slöa leverantörer är skitsamma)

    Så börjar det nästintill KRÄVAS kompensation?! "Jag har redan köpt mina tillbehör till den" - Vafan e de för jävla argument?
    Jag personligen har blivit lovad en Galaxy S7 som förhoppningsvis kommer inom kort. Har redan virkat mig ett fodral, får jag inte skiten snart så ska jag fakturera denna person material såsom garn, virknålar och kompensation för min tid.

    Era otacksamma jävlar, kom in till mig så ska jag fan lägga på förhöjda avgifter upp över öronen på er