Swedroid rabatt på Galaxy S4 mini från CDON.COM

Diskussion i 'Samsung Allmänt' startad av CDON.COM, 19 jun 2013.

  1. osdpanthers

    osdpanthers Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    26 jun 2012
    Inlägg:
    342
    Mottagna gillanden:
    28

    MINA ENHETER

    Det är väl precis det som folk gjort här och som är grunden till de reaktioner som följt. Passar erbjudandet och det som följer med köp från cdon dig inte, så står det dig helt fritt att köpa luren någon annanstans och avbeställa/skicka tillbaka luren från cdon. Distansköpslagen gäller. Större än så är problemet inte.

    Skickat från min Nexus 7 via Tapatalk 2
     
    Last edited: 11 jul 2013
  2. muSPK

    muSPK Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    27 feb 2011
    Inlägg:
    137
    Mottagna gillanden:
    13

    MINA ENHETER

    CDON var inte ensamma om att ha specialerbjudande för mobilen, jag valde CDON för jag har varit nöjd med dom tidigare och fått telefonen på releasedagen eller samtidigt som övriga konkurrenter vilket inte blev fallet den här gången.

    Och det var många arga miner på forumet när folk fick veta att S4an skulle släppas på en lördag och folk inte skulle få mobilen förrens först på måndagen veckan efter, det var dock inte CDONs egna fel vilket dom tydligt förmedlade till swedriod communityn eftersom Samsung valde att ha releasedagen av S4an på en lördag.
    I detta fall glömde CDON att packa upp mobilerna fast dom redan hade dom på lagret och börja skicka ut till dom som förhandsbokat.
    Så det är högst rimligt att klaga på hur dom har skött det här ärendet, speciellt när dom anser sig själva ha störst sortiment och ändå är en vecka efter alla konkurrenter.
     
    Last edited: 11 jul 2013