Problem: Inget ljud vid samtal.

Diskussion i 'Galaxy S3 - Allmänt' startad av mofflan, 21 aug 2013.

  1. mofflan

    mofflan Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    21 aug 2013
    Inlägg:
    3
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Hejsan! Har precis införskaffat mig min första Samsung vilket blev en S3a!

    Efter att jag haft mobilen i cirka 2 veckor så hände något skumt, helt plötsligt så får jag inget ljud i telefonen när jag ringer ett samtal, svarar personen som jag ringer så hörs inte min röst, får heller inte ringtoner innan personen svarar :(

    Däremot så fungerar telefonens externa högtalare om man t.ex vill spela musik eller dylikt, men högtalarfunktionen som man kan aktivera under ett samtal fungera inte heller :mad:

    Är det någon som har nått tips på vad det kan vara? Har läst runt på lite andra form och det har varit ett par som har haft exakt samma problem, något lösning hittade jag dock inte.


    Alla tips uppskattas! Mvh Anton N
     
  2. Scubbs

    Scubbs Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    9 aug 2013
    Inlägg:
    34
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Det låter som att du borde lämna in luren på garantin. Du kan ju alltid testa och göra en frabriksåterställning men jag tror inte det hjälper. Tänk på att allt försvinner från telefonen om du gör en återställning.

    Skickat från min GT-I9300 med Tapatalk 4
     
  3. mofflan

    mofflan Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    21 aug 2013
    Inlägg:
    3
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Det kan bli svårt att få det på garanti då jag köpt den av en kompis och har inte fått några papper på den än! Läste om en kille som läste detta genom att gå tillbaka till tidigare updateringar och att det då skulle ha hoppat igång för honom
     
  4. Scubbs

    Scubbs Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    9 aug 2013
    Inlägg:
    34
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Ok. Såg just att detta diskuteras i tråden över. Kolla där. Men det verkar som att det är garantin som är det enda.

    Skickat från min GT-I9300