Goa200

Diskussion i 'Sajtrelaterat - hjälp och förslag' startad av Galax, 22 aug 2013.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. Galax

    Galax Bannlyst Bannlyst

    Blev medlem:
    12 apr 2012
    Inlägg:
    2 510
    Mottagna gillanden:
    270

    MINA ENHETER

    Det är inte bara jag som stör mig på goa200. Jag blev avstängd från KoS för att jag var mindre trevlig på PM.

    Såg tidigare att någon hade varnat om en person som säljer telefoner som inte existerar, men nu har goa200 varit där och editerat bort kontonamnet.


    Går det inte att tillsätta en moderator som är kapabel till administrera någorlunda iallafall..? :neutral:
     
    islandmountain gillar detta.
  2. Zooklubba

    Zooklubba Android Medlem

    Blev medlem:
    10 jul 2010
    Inlägg:
    6 394
    Mottagna gillanden:
    2 134

    MINA ENHETER

    Den där varningen handlar om förtal, det är brottsligt och tillika emot reglerna för forumet. Bryter man reglerna så får man stå kast för vad resultatet blir.

    Det spelar inte roll vem som är "bödeln" i det fallet. All cred till goa200goa200; för tiden han lägger ner på forumet.

    Varför tycker du han är okapabel? Tänk över vad du skriver i pm först och främst. Du vill nog även tänka över den här tråden. Vill du klaga, ta upp det privat med honom och/eller en admin istället. Det hjälper inte direkt din bild över att du inte gör några fel när du gör sådana här trådar.
     
  3. goa200

    goa200 Kid Droid Hedersmedlem

    Blev medlem:
    3 jun 2009
    Inlägg:
    30
    Mottagna gillanden:
    162

    MINA ENHETER

    Jag kommer låta tråden vara kvar men du läste tråden där jag skrev att smutskastning via forumet INTE är ok utan tas via oss moderatorer/admins.
    Och sen skriver du en likadan tråd själv.
    Jag förväntar mig inte att alla ska tycka om mig utan jag eftersträvar de regler vi har.

    Då jag redan via pm gett dig varning och påmint dig om att du vandrar på en tunn lina så ger du mig inte mkt val.
     
  4. goa200

    goa200 Kid Droid Hedersmedlem

    Blev medlem:
    3 jun 2009
    Inlägg:
    30
    Mottagna gillanden:
    162

    MINA ENHETER

    Tråd låst. Om någon här är missnöjd med någon av oss moderatorer så skicka ett pm till någon av de andra i staffen.
     
    bernard och Zooklubba gillar detta.
Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.