Mapp i stockbrowserns Bokmärken

Diskussion i 'Frågor och support' startad av Rozeman, 13 feb 2013.

  1. Rozeman

    Rozeman Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    30 aug 2010
    Inlägg:
    488
    Mottagna gillanden:
    56

    MINA ENHETER

    Ställde denna fråga i Galaxy S3 sektionen, men fick inget svar. Eftersom frågan är av mer allmän karaktär(?), testar jag här i stället:
    Jag har skapat en mapp i Bokmärken på stockbrowsern. Detta gjorde jag för ett tag sedan, innan uppdateringen till 4.1.2. Problemet är att jag inte kan ta bort mappen. Öppnar jag den är den tom och det går inte att flytta bokmärken till den efter som den inte "syns" vid kommandot Flytta till mapp. Långtrycker jag på den dyker inga alternativ upp som på en ny mapp jag skapar nu. Jag kan t.o.m skapa en ny mapp med samma namn! Hur ska jag gå till väga för att ta bort mappen?
     
  2. Rozeman

    Rozeman Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    30 aug 2010
    Inlägg:
    488
    Mottagna gillanden:
    56

    MINA ENHETER

    Detta problem kvarstår för mig, trots att jag gjort en fabriksåterställning av luren. Hastigt och mindre lustigt fick jag en abnorm batteriförbrukning av sdcard efter den senaste mjukvaruuppdateringen. För att råda bot på detta gjorde jag en fabriksåterställning. Jag förstår inte hur denna mapp kan vara kvar??? Efter återställningen loggade jag in på mitt Google-konto, då återställdes alla appar, kontakter och kalendern (tack Google!). Men bokmärkena i stock-browsern återställdes tydligen också. När jag jämför bokmärkena i stockbrowsern och Chrome, är dom lika. Stockbrowsern syncar alltså mot Chrome(?), dock ser jag inte denna problem-mapp i Chrome. Är det någon som har något förslag på hur jag får bort den?
     
  3. Rozeman

    Rozeman Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    30 aug 2010
    Inlägg:
    488
    Mottagna gillanden:
    56

    MINA ENHETER

    Med en dåres envishet fortsätter jag riva i detta. Jag ser alltså inte mappen i Chrome. Har testat att koppla bort mitt Google-konto från Chrome samt under Google Dashboard rensat Chrome Sync. Har även rensat cache och data på både Chrome och Internet på telefonen. Så fort jag syncar Internet, dyker alla önskade bokmärken och mappar och skräpmappen upp i browsern. Är det någon som har en idé vad jag ska göra för att få bort den? Långtrycker jag på den i browsern får jag inga alternativ. Väljer jag radera är den inte valbar. Mycket märkligt!:mad: Testade att logga in på mitt Google-konto på jobbluren, en Samsung Galaxy S3 mini, samma sak händer i den; alla mina bokmärken och mappar samt den djefla skräpmappen dyker upp. Jag gissar att eftersom skräpmappen dyker upp i jobbluren när jag loggar in med mitt Google-konto och synkar Internet, så är det inget som ligger lokalt(?). Det måste/borde vara något som ligger hos Google.