Diskussion: Den mest partiska och orättvisa recensionen av mobilen

Diskussion i 'G2 - Allmänt' startad av Alvin, 4 okt 2013.

  1. Alvin

    Alvin Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    30 aug 2010
    Inlägg:
    834
    Mottagna gillanden:
    459

    MINA ENHETER

    Jag måste dela denna. Den här recensenten gör mig uppriktigt arg. Recensionen är i särklass den mest partiska och orättvisa som jag någonsin läst. Att ha synpunkter på LGs bristfälliga mjukvara i mobilen och den extrema bloatingen är en sak men att totalsåga mobilen på grund av det är för mig ofattbart. TROTS mjukvaran som är allt annat än optimal är mobilen fortfarande makalöst bra om inte den bästa på marknaden just nu.

    Läs recensionen här http://gizmodo.com/lg-g2-review-a-braindead-hercules-1349343131

    Bara jag som känner mig överbeskyddande när det gäller den här mobilen. LGs O2X var en usel mobil på alla sätt och vis men att avfärda LGs alla mobiltelefoner på grund av tidigare missar är bara plain stupid. Bara jag som reagerar så här?
     
    Last edited: 4 okt 2013
  2. llama

    llama Senior Droid Medlem

    Blev medlem:
    29 jan 2012
    Inlägg:
    1 755
    Mottagna gillanden:
    309
    Operatör:
    Tele2
    Telefon:
    Nexus 6p

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Tele2
    Telefon:
    Nexus 6p
    Platta:
    Nvidia Shield K1
    Tråkigt när recensenter från stora bloggar som därav har mycket makt är småsinta och sågar saker helt obefogat. Jag blir mest provocerad utav korkade argumentationer som den här recensenten för. Riktigt tråkigt, att ge mobilen ett dåligt betyg är en sak men det här var bara larvigt.
    Är själv inte ett stort fan av mjukvaran i G2 men den här recensionen var bara pajkastning, usch.
     
  3. wmb

    wmb Android Hedersmedlem

    Blev medlem:
    19 okt 2009
    Inlägg:
    7 023
    Mottagna gillanden:
    1 963
    Operatör:
    Halebop

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Halebop
    Ja, och snart skulle jag vilja veta vad det är som suger så enormt med mjukvaran.

    Kommer från en One SV med sense, och känner inte att jag är upprörd

    LG G2
     
  4. wargreymon

    wargreymon Senior Droid Medlem

    Blev medlem:
    6 sept 2012
    Inlägg:
    1 878
    Mottagna gillanden:
    530

    MINA ENHETER

    Det bästa är att när han slaffsade ihop det där spektaklet så hade han sjukt mycket inkorrekta påståenden. Nu har han tagit bort det i alla fall, men han är otroligt partisk.
     
  5. citronbitare

    citronbitare Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    22 mar 2010
    Inlägg:
    224
    Mottagna gillanden:
    42
    Operatör:
    Vimla
    Telefon:
    S7 Edge

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Vimla
    Telefon:
    S7 Edge
    Telefon 2:
    Moto G 4G
    Platta:
    Surface Pro 4 M3
    Ni ska inte läsa sådana sk*t-recensioner. Läs bara det som vi testpiloter skriver. Vi är hederliga och opartiska. :-)

    Skickat från min LG-D802 med Tapatalk 4
     
  6. signoc

    signoc Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    17 dec 2010
    Inlägg:
    56
    Mottagna gillanden:
    7

    MINA ENHETER

    Stör man så mycket på mjukvaran läre man ha nåt fel som behöver en diagnos hos närmaste doktor. För alla som är friska är det inget problem.
     
  7. joese

    joese Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    12 feb 2013
    Inlägg:
    133
    Mottagna gillanden:
    7

    MINA ENHETER

    Han som skrev måste vara avlönad av en konkurrent! Eller helt enkelt hata LG. Ren rappakalja.

    Att kritiskt granska en produkt är en sak, men när avsikten att såga enheten lyser igenom så klart är det något som är generalknas.