1. Gymir

    Gymir Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    10 jun 2011
    Inlägg:
    79
    Mottagna gillanden:
    3

    MINA ENHETER

  2. nyberabb

    nyberabb Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    8 okt 2013
    Inlägg:
    89
    Mottagna gillanden:
    9

    MINA ENHETER

  3. braxen11

    braxen11 Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    1 okt 2011
    Inlägg:
    92
    Mottagna gillanden:
    8

    MINA ENHETER

    Ja! Jag kör wiko cink peax 2 nu sedan ett par dagar! Än så länge mycket positivt
    överraskad! Hade xperia v innan men tröttnade på alla omstarter o att den lever sitt eget liv! Ville prova något som inte alla andra har,och denna är extremt prisvärd! Klen processor,hallå? om du tycker en fyrkärnig 1,2 ghz till det priset är klent då är du ute och reser! fullt jämförbar med galaxy s3 mm! Skickade efter min från Tyskland för 1650:-! Det fans faktiskt svenska språket i den men fick ladda in svenskt tangentbord!
     
  4. mfm

    mfm Professional Droid Medlem

    Blev medlem:
    28 sept 2012
    Inlägg:
    2 293
    Mottagna gillanden:
    271
    Telefon:
    Samsung Galaxy S4

    MINA ENHETER

    Telefon:
    Samsung Galaxy S4
    Är väl som vilken kinamobil som helst bara att några fransmän lägger på en mellanskillnad.
     
  5. braxen11

    braxen11 Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    1 okt 2011
    Inlägg:
    92
    Mottagna gillanden:
    8

    MINA ENHETER

    Kanske det! Men utan tull o krabb! skickar man efter från pixmania så har du dessutom garanti utan krabb! Skulle inte tro man skickar tillbaka till china direkt! Beror ju på vad man e ute efter ! Kan ju vara värt ett par hundralappar o slippa allt krabb!
     
  6. mfm

    mfm Professional Droid Medlem

    Blev medlem:
    28 sept 2012
    Inlägg:
    2 293
    Mottagna gillanden:
    271
    Telefon:
    Samsung Galaxy S4

    MINA ENHETER

    Telefon:
    Samsung Galaxy S4
    Pixmania är ju ökänt dåliga, skulle skicka till Kina varje gång istället för till pixmania.
     
  7. braxen11

    braxen11 Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    1 okt 2011
    Inlägg:
    92
    Mottagna gillanden:
    8

    MINA ENHETER

    Eftersom var tredje smartphone som säljs i Frankrike heter Wiko så rekomenderar jag Gymir
    att googla lite tester dom flesta är på franska som du säkert förstår! Så behöver vi inte bråka om pixmania o kina,det var ju inte det frågan gälde!
     
  8. braxen11

    braxen11 Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    1 okt 2011
    Inlägg:
    92
    Mottagna gillanden:
    8

    MINA ENHETER

  9. braxen11

    braxen11 Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    1 okt 2011
    Inlägg:
    92
    Mottagna gillanden:
    8

    MINA ENHETER

    Efter två veckor! Fortfarande supernöjd! Dock finns det en liten bugg,som lika gärna kan vara en Telenor bugg! Telenor o Tre delar ju 3G nät på vissa ställen och då tror den att den roamar Så man måste ha roaming igång om det ska funka problemfritt! Men det problemet lider vissa andra med också! Den är mycket stabil o har inga andra buggar ännu!
     
  10. Gymir

    Gymir Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    10 jun 2011
    Inlägg:
    79
    Mottagna gillanden:
    3

    MINA ENHETER

    Tack för svaren, tyvärr kom det lite annat emellan, så mitt telefonbyte fick läggas på hyllan.

    Nu har jag dock tagit upp det igen, större skärm behövs.. Har klarat mig på väldig låga specs än med min HTC Desire, så jag startar en ny tråd om mitt nya fynd som dessutom kostar mindre.