Dashclock och Dash notifier

Diskussion i 'Applikationer' startad av Beezer, 12 nov 2013.

  1. Beezer

    Beezer Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    1 nov 2013
    Inlägg:
    4
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Hej alla!
    Jag får inte extension Dash notifier att funka som jag vill. När jag lägger in appen top11 så får jag inte att låsskärmen att tändas när jag får ett meddelande. Trots att jag har bockat i rutan för "turn on screen".

    Har ni nåt tips för att lösa detta? Är det nån annan inställning som oxå måste göras?
    Jag har en Sony Xperia Z1.


    Sent from my C6903 using Tapatalk
     
  2. Rani

    Rani Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    4 dec 2012
    Inlägg:
    80
    Mottagna gillanden:
    3

    MINA ENHETER

    Prova med att göra den biten via en annan app, så som "screen notifications" appen från play store. Lycka till!

    Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
     
  3. Beezer

    Beezer Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    1 nov 2013
    Inlägg:
    4
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    jag har provat den oxå, men resultatet blir tyvärr detsamma. skärmen tänds inte fast jag har aktiverat den funktionen. väcker jag låsskärmen själv så plingar det till och jag får en notifikation i verktygsfältet högst upp.
     
  4. Ekofasc

    Ekofasc Senior Droid Medlem

    Blev medlem:
    14 sept 2009
    Inlägg:
    1 888
    Mottagna gillanden:
    184

    MINA ENHETER

    Det låter som att det är push som funkar dåligt, eller att just den appen inte kollar efter uppdateringar när skärmen är släckt. Hade det varit ett fel hos dashclock så hade det plingat till utan att det hade synts på låsskärmswidgeten.
     
  5. Beezer

    Beezer Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    1 nov 2013
    Inlägg:
    4
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    nu har jag hållt på och pilla lite i inställningarna och precis som du säger så var problemet där. jag har aktiverat "stamina"-läget (energispar-läget) och det gör så att alla appar blir inaktiva vid låst skärm. jag bara markerade vilka appar som ska vara aktiva trots att "stamina"-läget är på.