Forumslek: 5 enkla frågor!

Diskussion i 'Trådar som inte leder någonstans' startad av Division, 10 maj 2011.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. tekken

    tekken Senior Droid Medlem

    Blev medlem:
    4 okt 2010
    Inlägg:
    1 867
    Mottagna gillanden:
    247
    Operatör:
    Vimla
    Telefon:
    Pixel 3 XL

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Vimla
    Telefon:
    Pixel 3 XL
    Fan vad vidrig du är. Nästan sjukare än mig.

    1. Föredrar inget. Men måste jag välja så får dom fan titta på mig.
    2. Nej.
    3. Nu. Jag är alltid cool. Annars var det väl när jag drog handbromsen på bilen när jag skulle parkera igår och gled in så jäävla snyggt i parkeringsfickan. Man måste hitta fördelarna av snön med ibland.
    4. Fler...
    5. Mitt kön? Könsorgan menar du? Det skulle väl fan vara på fyllan, men det har nog sällan hänt...


    1. Vakna upp i samma säng som din sam-königa gamla gymnasielärare efter en galen jävla utekväll, eller i samma säng som din lillebror/lillasyster?
    2. Du MÅSTE lyssna på en repeatad låt ett helt dygn. Fast i ett rum utan dator och annat. Bara sitta och lyssna. Boten Anna eller Gangnam Style?
    3. Du ska delta i en dokusåpa. Vilken är du med i? (exempelvis, Big Brother, Paradise Hotel, Kungarna av Tylösand, finns fler)
    4. Har du provat droger och isåfall vilka? Förutom alkohol, nikotin, koffein och tobak.
    5. Dricka en halvliter korvspad eller ett hekto färsk icke tillagad blandfärs?
     
  2. nyberabb

    nyberabb Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    8 okt 2013
    Inlägg:
    89
    Mottagna gillanden:
    9

    MINA ENHETER

    1, blir nog ena syrran där, hh
    2, Botten anna
    3, Farmen, älskar lantliv sommartid
    4, Hasch
    5, Blndfärs, hört talas och råbiff nån gång


    Mina

    1. Färjestad är sveriges vidrigaste hockeylag, ellerhur
    2. Är frågorna för sjuka i den här tråden
    3. Du är arbetslös och urpank, blir erbjuden ett kontrakt från ett porrfilmsbolag som erbjuder dig 10 000 per bögporr/lebb scen du gör, tar du det
    4. har du fantiserat om sex med en gammal lärare nån gång
    5. är det rasistiskt att säga negerboll
     
  3. Ior

    Ior Adult Droid Inaktiverad

    Blev medlem:
    11 jan 2011
    Inlägg:
    743
    Mottagna gillanden:
    55

    MINA ENHETER

    Mission accomplished, moahahaha!!!!

    1. Ja, nej kanske? Bor i Karlstad och är utled på allt jävla hockeysnack om Färjestad. Värst är att man inte får erkänna att man inte är intresserad av hockey, i den här hockeystaden är det i princip brottsligt.
    2. Ja det börjar bli det nu... Men jag vann nu också så vi kan lugna ner oss nu. Ior vann!
    3. Tjae, beror på hur långa lebbscenerna är men ja, det skulle jag nog göra! Har hånglat med tjejer och det är mysigare än att hångla med killar :P Jag kan gärna gå längre!
    4. Gammal och gammal, han var 40 och jag var 16-17.
    5. Ja det sägs ju att det är det. Vette fanken om jag tycker det dock. Men jag försöker lära mig att säga havreboll istället.

    Meine:
    1. SD-ledaren Jimmie Åkesson vill hyra dig och dina sexuella tjänster i en vecka, hur mycket kräver du i lön?
    2. Varenda gång jag är full börjar jag alltid sjunga på Magnus Ugglas "Dansar aldrig nykter", har du någon liknande fyllelåt som du bara MÅSTE vråla med i när du är dyngrak?
    3. Är du bra på att dubbelklicka musen?
    4. Du vinner en iPhone 5 med alla möjliga tillbehör på villkoret att du aldrig mer får använda androider, tackar du ja eller nej till vinsten?
    5. Ska vi sluta vara vidriga i den här tråden tycker du? (nu när jag vann över tekken och allt...)
     
  4. tekken

    tekken Senior Droid Medlem

    Blev medlem:
    4 okt 2010
    Inlägg:
    1 867
    Mottagna gillanden:
    247
    Operatör:
    Vimla
    Telefon:
    Pixel 3 XL

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Vimla
    Telefon:
    Pixel 3 XL
    1. 6siffrigt belopp i månaden.
    2. Haha vettifan. Inget jag minns. Och det är väl det som är huvudsaken ;) annars har man inte lyckats med fyllan...
    3. Jag är bra på allt som har med mus att göra! Nä men digitalt så sitter jag och dubbelklickar på varje ord och mening, stryker över ord när jag läser för bättre fokusering på var man är... Lol. Lite undermedvetet.
    4. Hade nog fan tackat ja. Men då ska jag bli sponsrad med varje ny apple-telefon isåfall. Gratis är gott.
    5. Nej. Och du vann inte. Jag skrev att du NÄSTAN var vidrigare än mig... ;)


    1. Du är på festival, ditt kvällsragg står utanför bajamajan och väntar på att du ska skita färdigt för att ni sedan ska gå till ditt tält och mysa lite. Du gör ditt behov för att sedan upptäcka att det inte finns något toapapper. Vad gör du?
    2. Du söker jobb och har napp på 2st. Gynekolog eller avlopps-rensare. Vilket väljer du?
    3. LG eller Samsung?
    4. När rakade du dig i armhålan senast?
    5. Är det äckligt att peta i näsan?
     
  5. peawz

    peawz Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    6 dec 2009
    Inlägg:
    105
    Mottagna gillanden:
    2

    MINA ENHETER

    1 - Jag hade förmodligen löst det genom att fixa det som behöver fixas med en T-shirt, skjorta eller liknande. För att sedan komma ut och vråla att jag är Tarzan.

    2. Gynekolog, inget svårt val där.

    3. Skyr TouchWiz som pesten, så LG.

    4. Förra sommaren tror jag.

    5. Ja


    Okej då kör vi:

    1. Teknikmagasinet eller Kjell & Company

    2. Bästa jobbet du kan tänka dig?

    3. Du får önska dig ett redan existerade föremål, vilket?

    4. ['wifi] eller ['waifai]? ( Uttal )

    5. Du står på en perrong och ser en vagn rulla mot fem människor som står på spåret.
    Du kan dra en spak och växla över vagnen på ett annat
    spår, men där står en annan person som i stället skulle dödas.
    Skulle du dra i spaken? ( Du gör alltså ett aktiv val om du drar i spaken )
     
  6. Ior

    Ior Adult Droid Inaktiverad

    Blev medlem:
    11 jan 2011
    Inlägg:
    743
    Mottagna gillanden:
    55

    MINA ENHETER

    1. Teknikmagasinet. Personalen där är mer lättflörtade.
    2. Testikelkrossare, specialitet söndermixning av homo sapiens scrotum.
    3. En ny vibrator vore inte fel.
    4. Första tror jag, brukar uttala det "weefee". Typ.
    5. Vette fanken om jag är så snabbtänkt i en nödsituation, men om jag var det så ja, då skulle jag nog välja att offra en istället för fem. Men fy fan vilket val.

    Meine (och jag förutspår att tekken kommer svara eftersom han är ute efter mig...):
    1. Skulle du ställa upp på en timmes inspelning av gangbang bögporr om du blev garanterad en helnatt med två lekfulla brudar efteråt?
    2. Med tanke på din sexuella bakgrundshistoria, hur troligt är det att du har ett barn du inte känner till?
    3. Vilket gör du helst, ber dina föräldrar att ta några erotiska foton på dig, eller, förminskar din penis med 10 centimeter?
    4. Vilket gör du helst, ber din partners föräldrar om sextips, eller, erkänner för alla kvinnor du möter att du gillar att ha blöja på dig?
    5. Hur sjuka var de här frågorna tycker du?

    Kan informera herrarna om att manliga gynekologer har lätt för att bli impotenta. Dessutom lär ni inte hitta en enda brud som inte kommer att fly så fort ni säger vad ni jobbar med...
     
  7. mekanismen

    mekanismen Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    20 nov 2011
    Inlägg:
    706
    Mottagna gillanden:
    67

    MINA ENHETER

    1. Nej, kan fixa mig den lekfulla natten på egen hand!

    2. Inte speciellt troligt.

    3. Det blir päronen som fotografer.

    4. Absolut sextips från partnerns föräldrar. Är inte speciellt blyg eller stel när det kommer till att prata om sånt.

    5. Fullt friska! (Möjligtvis undantaget sista frågan p.g.a. blöjfetischdelen...)

    Mina:

    1. Har du någon diagnos av något slag?

    2. Vad är ditt största intresse? (Om Android och telefoner, välj det näst största.)

    3. Rakar du dig nertill eller rockar du naturligt?

    4. Vad jobbar du med och trivs du med det?

    5. Vilken är den senaste filmen du sett som du verkligen kan rekommendera andra att se?
     
  8. Ior

    Ior Adult Droid Inaktiverad

    Blev medlem:
    11 jan 2011
    Inlägg:
    743
    Mottagna gillanden:
    55

    MINA ENHETER

    1. Nix.
    2. Åh, svårt. Är himla kreativ så typ allt sådant.
    3. Rakad.
    4. Civilspanare åt polisen, jag letar på forumen och försöker hitta knarkbrott folk begår och sedan tjallar jag... (lät roligare än arbetslös...)
    5. "The Piano"

    Mina:
    1. Brukar du ragga på chattar, typ Wordfeud och liknande?
    2. Hur ofta fixar du håret?
    3. Är du en snäll liten pojke idag?
    4. Hur mycket pengar lägger du på julklappar i år?
    5. Vad hette din första kärlek?
     
  9. islandmountain

    islandmountain Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    2 jan 2012
    Inlägg:
    664
    Mottagna gillanden:
    46

    MINA ENHETER

    1. Nej
    2. Svårt val, antingen paintball eller slalom.
    3. Jag rakar mig nertill då och då, kanske varann månad, men nu är det långt och krulligt! ;)
    4. Jag har inget jobb, utan jag sliter på sista året på gymnasiet.
    5. Kollar nästan bara på TV-serier, och då rekommenderar jag verkligen Twin Peaks. Men om jag måste rekommendera en film så säger jag Saw som jag såg för något år sedan...

    Edit: Var visst för lånsam med att svara, så jag tar och svarar på Iors frågor oxkså! ;)
    1. Nope
    2. Varje vardagsmorgon
    3. Japp, så snäll att jag har fått ont i huvudet av det...
    4. Max 500 totalt! Ja, jag är väldigt snål och fattig...
    5. Amanda


    Mina frågor, ska försöka matcha Ior och Tekken, men tror det är närmast omöjligt... ;)

    1. Om du var tvungen att ägna dig åt tidelag, vilket djur skulle du välja?
    2. Om du var tvungen att välja mellan att alla dina barn dog, eller att alla dina vänner och resten av din släkt dog, vad skulle du välja? Och om du inte har barn, försök tänka dig hur det skulle vara om du hade det.
    3. Vilka är snyggast, tyska tjejer eller polska tjejer?
    4. Du och din partner har sex när HEN plötsligt skiter på sig i sängen (med flit eller inte är upp till dig att avgöra... ;) ). Vad säger du då, vad gör du sedan och hur går ni vidare med förhållandet?
    5. Om du hade en riktigt pinsam och äcklig fetish, hur mycket pengar skulle du behöva få för att berätta om den för din släkt och alla dina vänner?
     
    Last edited: 9 dec 2013
  10. mekanismen

    mekanismen Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    20 nov 2011
    Inlägg:
    706
    Mottagna gillanden:
    67

    MINA ENHETER

    Det här var fan kul, jag kör igen!

    1. Aldrig. Tycker helt ärligt att det är tragiskt och rätt sliskigt.

    2. Har det lätt för mig så jag kan skita i att göra någonting och kan kalla det för att ha fixat håret, samt även fixa det "på riktigt" vilket jag väl gör 4-5 gånger i veckan.

    3. Jovars jag är både snäll och liten.

    4. Har inte ägnat en tanke åt julklappar. Hatar hela konceptet, skulle hellre se att familjen sket i det och bara samlades och åt julmat istället. För att svara på frågan: En eller två tusenlappar på klappar till mina syskonbarn och småsyskon.

    5. Julia. Vi gifte oss vid fem års ålder!

    Mina:

    1. Windows eller Mac OS X?

    2. Jul- eller påskmust?

    3. Vad är det för skillnad på jul- och påskmust?

    4. Proffsporr eller amatörporr?

    5. Vad ska du döpa ditt förstfödda barn till?
     
  11. peawz

    peawz Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    6 dec 2009
    Inlägg:
    105
    Mottagna gillanden:
    2

    MINA ENHETER

    1. OS X

    2. Jul ( Finare etiketter över lag )

    3. Just etiketterna skulle jag tro

    4. Haha, eum amatör

    5. Selda, kommer bli problem att förhandla in ett Z så med S får det nog bli.


    ----------------------------------------------------------------------------------

    1. Öl eller vin?

    2. Vilken operatör tänker du spontant har bäst täckning i en djup skog?

    3. Swedroid eller XDA?

    4. Nexus 7 eller iPad mini?

    5. Laddar du ner musik?
     
  12. nyberabb

    nyberabb Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    8 okt 2013
    Inlägg:
    89
    Mottagna gillanden:
    9

    MINA ENHETER

    1. Tysk öl
    2. Telia/ halebop
    3. Swedroid
    4. N7
    5. Nej, inte längre kör med Spotify

    Mina
    1. Svårt misshandlad i 3 minuter eller skjuten i bägge knäskålarna

    2. Har du någon gång fantiserat om en minderårig

    3. Hund eller katt

    4. Du blir erbjuden 50000 för att ta hand om ett paket, du vet inte vad som är i och du får inte kolla, tar du jobbet

    5. Godaste sprit sorten


    skickat från min Xperia Z1 med Tapatalk
     
  13. islandmountain

    islandmountain Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    2 jan 2012
    Inlägg:
    664
    Mottagna gillanden:
    46

    MINA ENHETER

    1. Skjuten i knäskålarna, vill få det avklarat så for som möjligt.
    2. Absolut! Kanske dock inte så jättekonstigt då jag inte är mer än 17 år.
    3. Katt!
    4. Jag är riktigt fattig, så jag skulle ta jobbet direkt!
    5. Eftersom jag inte är myndig än så har jag inte druckit så många olika spritsorter, så tyvärr kan jag inte svara på den frågan.

    Skriver mina gamla frågor igen, eftersom mitt förra inlägg hamnade i kläm så att ingen svarade på dem.
    Hoppas dock att de inte är allt för äckliga, de är skrivna för att försöka matcha Iors och Tekkens sjuka frågor... ;)

    1. Om du var tvungen att ägna dig åt tidelag, vilket djur skulle du välja?
    2. Om du var tvungen att välja mellan att alla dina barn dog, eller att alla dina vänner och resten av din släkt dog, vad skulle du välja? Och om du inte har barn, försök tänka dig hur det skulle vara om du hade det.
    3. Vilka är snyggast, tyska tjejer eller polska tjejer?
    4. Du och din partner har sex när HEN plötsligt skiter på sig i sängen (med flit eller inte är upp till dig att avgöra... ). Vad säger du då, vad gör du sedan och hur går ni vidare med förhållandet?
    5. Om du hade en riktigt pinsam och äcklig fetish, hur mycket pengar skulle du behöva få för att berätta om den för din släkt och alla dina vänner?
     
  14. nyberabb

    nyberabb Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    8 okt 2013
    Inlägg:
    89
    Mottagna gillanden:
    9

    MINA ENHETER

    1. Får
    2.barnen
    3. Polska, men tyskt är galet kåt
    4. Vafan och garvar typ
    5. En mille

    Mina

    1. Bajs eller kissa på dig
    2. Blind eller döv
    3. Skulle du va beredd att bli någons sex slav på kåken under någorlunda kontroll för att slippa undan andra eventuella fångar
    4. Gå runt med konstant stånd eller förlora luktsinne och smak
    5. Du får välja en ledare att ostraffat sluta från västvärlden vem skjuter du

    skickat från min Xperia Z1 med Tapatalk
     
  15. Ior

    Ior Adult Droid Inaktiverad

    Blev medlem:
    11 jan 2011
    Inlägg:
    743
    Mottagna gillanden:
    55

    MINA ENHETER

    Welcome to the dark side... We have cookies!

    1. Kissa.
    2. Svårt, skulle bli knäpp om jag inte kunde höra musik, så det får bli blind då.
    3. Jag skulle sitta på kvinnoavdelningen då, alternativt ha en stygg fångvaktare så jag charmar brallorna av. Sååå, eeh, tjae, why not?
    4. Konstant stånd så jag kan få reda på om ni snubbar verkligen inte kan tänka när ni har stånd. Eller ja, den kvinnliga motsvarigheten till stånd väljer jag förresten :P
    5. Oh nu ska man ju kunna namnen på världsledarna också. Fan jag vet inte. Vem det nu är som är ledaren av SaudiArabien tror jag. Är väl världens mest kvinnoförtryckande land.

    Meine:
    1. Jag har en piska i handen och jag frågar dig om du är en stygg liten pojke, vad bör du svara...?
    2. Gå runt med stånd hela tiden utan att få ligga, eller, få ligga hela tiden och "mjukna" direkt efter penetration?
    3. Vilken av dina polare slickar du helst mellan skinkorna?
    4. Hur mycket skulle du kunna betala för att få slippa dricka en halvliter sperma?
    5. Du kollar på porrfilm och tycker det är riiiiktigt jävla trevligt så du tar en dejt med fröken höger, när du håller på som bäst och tillfredsställer dig själv så märker du att det är dina föräldrar som är med i filmen... Hur skadad blir du?
     
    Last edited: 12 dec 2013
  16. Sturridge

    Sturridge Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    21 jun 2011
    Inlägg:
    210
    Mottagna gillanden:
    19

    MINA ENHETER

    1. Please do not hurt me. :scared:
    2. Få ligga hela tiden & mjukna direkt tror. Finns inget värre än ofriviligt stånd 24/7.
    3. Amanda
    4. Alla pengar/produkter jag äger vilket inte är så mycket just nu.
    5. Har redan hört mina föräldrar ha sex så skulle väl rycka på axlarna och välja en annan film. :neutral:

    Kör några korta..

    1. Stockholm eller Göteborg?
    2. Vin eller öl?
    3. € eller SEK?
    4. Leva 7 år från och med idag och ha obegränsat med pengar, sedan dör du eller leva som en vanlig svensson resten av livet?
    5. Skulle du sitta 10 år i ett amerikanskt fängelse och sedan ha obegränsat med pengar för resten av ditt liv?
     
  17. kendobendo

    kendobendo Professional Droid Medlem

    Blev medlem:
    1 feb 2011
    Inlägg:
    2 325
    Mottagna gillanden:
    636
    Telefon:
    OnePlus 7T Pro McLaren + Root

    MINA ENHETER

    Telefon:
    OnePlus 7T Pro McLaren + Root
    Ha ha fan vilka sjuka frågor du klarade svara på. :D

    1 Göteborg elöör!
    2 Hmm svårt val men en kall är en kall jag får välja öl!
    3 euro! Känns som de hade underlättat.
    4 pengar är inte allt, väljer leva som Svensson på mitt sjuka sätt vilket inte alls är direkt svenssonaktigt. Har inte ens en tv :D
    5 tio år skulle nog knäcka mig fysiskt och mentalt. Har pengar så jag kan resa ibland och köpa prylar så svarar nej på den frågan :)


    Mina frågor
    1 du sitter och drar i den sure med lena handen och du börjar få upp ett fint tempo då öppnar din farsa dörren och det enda du har framför dig är toarullen, vad gör du?

    2 knulla en gång och aldrig kunna få upp den igen (sjukdom) eller ronka for life?

    3 du sitter och äter finmiddag hos din flickvänsföräldrar och helt plötsligt får du ett stånd som vägrar lägga sig, du har shorts på dig, och det har blivit dags att resa sig ifrån matbordet, vad gör du?

    4 du vinner på lotto du har ett par miljoner fast du får bara spendera pengarna på sex / sexprylar, vad köper du?

    5 du ska ha ett föredrag i skolan och detta är helt avgörande för ditt betyg och du kan inte göra detta senare utan det är nu som gäller. Du går upp och presenterar dig och sätter igång. Men helt plötsligt känner du att du har en liten smygare på gång och du kniper ihop skinkorna och släpper ut den lite försiktigt så ingen märker nåt, men det är ingen luftis utan du är helt lös i magen och de har börjat läcka ner längst med benen, vad gör du?

    Ha ha hoppas jag va tillräckligt störd så jag inte sänker nivån i tråden :D

    Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
     
    Last edited: 26 dec 2013
  18. Ior

    Ior Adult Droid Inaktiverad

    Blev medlem:
    11 jan 2011
    Inlägg:
    743
    Mottagna gillanden:
    55

    MINA ENHETER

    Sorry grabben, du får smisk! Rätt svar är antingen "Ja härskarinna!" eller "Nej härskarinna!" :cool:

    Visst var det lagomt störda frågor han fick svara på... Synd att jag fick vänta så jävla länge på svar bara ;) Och ja, dina frågor är ju helt vanilla i jämförelse med tidigare frågor... :cool: Lite har du nollställt nivån här men det kan ju vara bra så vi slipper få moderatorerna på oss.

    1. Hahaha jag är tjej så jag sitter faktiskt aldrig ner när jag dubbelklickar musen. Föredrar att stå upp när jag gör det, enklare så :P Är dessutom vuxen och har inte bott med pappa sedan typ 2002. Men om det var för 11 år sedan, ptjae, min pappa var nästan aldrig hemma och gick överhuvudtaget aldrig in i mitt rum så något sådant skulle inte kunna hända faktiskt.
    2. Än en gång: jag är tjej. Här behövs det inte "fås upp" någonting alls, möss är väldigt samarbetsvilliga vettu ;)
    3. För tredje gången, jag är tjej. Inte en jävel kan se att mushuset är uppvärmt och klart när jag har kläder på mig... Jag låtsas bara som ingenting och slänger sedan ner min POJKvän på rygg så fort jag kommer åt.
    4. Oooh, några tusen Rock Chicks inhandlas och sedan delar jag ut dem till brudar på stan :P (och nu kommer ni att googla...)
    5. Jag har inte gått i skolan på rätt många år, men, jag skulle väl försöka spela jäääävligt cool och låtsas som om jag har glömt ett papper i bilen eller något sådant. Sedan är det bara att dra hem, efteråt kommer jag skylla på mensvärk. Man kan alltid göra saker en annan gång. :cool:

    Meine:
    1. Fnissade du lite åt mina svar här ovan?
    2. Googlade du "rock chick"?
    3. Vilket piercar du helst, pungen eller ollonet?
    4. Har du någon gång tittat på porrfilm och blivit lite äcklad?
    5. Vilken av dina pungkulor är störst?
     
    Last edited: 27 dec 2013
  19. holymacaloly

    holymacaloly Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    5 sept 2013
    Inlägg:
    44
    Mottagna gillanden:
    3

    MINA ENHETER

    Meine:
    1. Fnissade du lite åt mina svar här ovan?
    2. Googlade du "rock chick"?
    3. Vilket piercar du helst, pungen eller ollonet?
    4. Har du någon gång tittat på porrfilm och blivit lite äcklad?
    5. Vilken av dina pungkulor är störst?[/QUOTE]

    1. Ja lite ;)
    2. Nope
    3. Pungen
    4. Jarå
    5. Den i mitten tror jag.... ;)

    Här kommer mina fem.

    1. Är det snö där du bor?
    2. Har du någon gång skitit på dig offentligt?
    3. Hur ofta stryper du ormen / klappar musen?
    4. Vilken är den godaste julmusten?
    5. Klippa av kuken eller bli blind?

    Sent from my LG-D802 using Tapatalk
     
  20. nyberabb

    nyberabb Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    8 okt 2013
    Inlägg:
    89
    Mottagna gillanden:
    9

    MINA ENHETER

    1. Ja lite ;)
    2. Nope
    3. Pungen
    4. Jarå
    5. Den i mitten tror jag.... ;)

    Här kommer mina fem.

    1. Är det snö där du bor?
    2. Har du någon gång skitit på dig offentligt?
    3. Hur ofta stryper du ormen / klappar musen?
    4. Vilken är den godaste julmusten?
    5. Klippa av kuken eller bli blind?

    Sent from my LG-D802 using Tapatalk[/QUOTE]

    1.absolut inte
    2.nej
    3.en till två gånger per dag
    .4.nygårda
    5.blind


    Mina
    Ladda ner eller streama porr

    Justin Bieber eller one direction om du måste välja

    Sämsta julklappen upp iår

    Har du porr i mobilen

    House eller klassisk dansmusik

    skickat från min Xperia Z1 med Tapatalk
     
Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.