Bilhållare till S2, S3 [och N7?]

Diskussion i 'Köpråd och fyndtips' startad av cor3, 27 jan 2014.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. cor3

    cor3 Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    27 jan 2014
    Inlägg:
    2
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Är ny medlem här så lite osäker om jag postat inlägget i rätt forumdel, om inte får någon gärna flytta det.

    Hej!

    Jag ska köpa en bilhållare men är något okunnig inom ämnet så jag passar på att fråga om tips här så att man inte gör något felköp.

    Enheterna som ska turas om att användas (Galaxy S II, Galaxy S III) kommer främst agera GPS eller musikspelare, därför vill jag att enheterna ska kunna laddas i bilen samt spela upp musik i bilens högtalare. Det är även ett stort plus om hållaren är tillräckligt stor för första generationens Nexus 7.

    Budgeten ligger på runt 500 kr och nedåt, kanske skulle jag kunna gå upp till 800-900 kr men jag vill gärna att hållaren ska vara så billig som möjligt. Finns det någon duglig variant i denna prisklass?

    Tips mottages - tack på förhand!
     
  2. cor3

    cor3 Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    27 jan 2014
    Inlägg:
    2
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Någon?
     
  3. Marooned

    Marooned Senior Droid Medlem

    Blev medlem:
    6 jun 2012
    Inlägg:
    1 252
    Mottagna gillanden:
    243
    Operatör:
    Vimla
    Telefon:
    iPhone Xs Max

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Vimla
    Telefon:
    iPhone Xs Max
    Platta:
    iPad 9.7" (2018)
    Blir nog svårt om du vill ha både telefon och surfplatta. Jag har en sådan här i min bil. Sidorna går att skjuta/trycka in/ut så att det blir en bra passform.

    Det gör ju att hållaren kan bli både smal och bredd. Men inte så bredd att den kan ta Nexus 7an.

    Tor tyvärr du får bestämma dig för en eller köpa två olika hållare.
     
  4. Sarcosian

    Sarcosian Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    27 nov 2011
    Inlägg:
    68
    Mottagna gillanden:
    2

    MINA ENHETER

    Kolla www.nettimes.com mkt billigt och helt ok kvalitet. Har beställt många ggr från dem och det har alltid gått smidigt.

    /sarc

    Skickat från min GT-I9305 via Tapatalk
     
Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.