Några bilder på Galaxy S

Diskussion i 'Galaxy S' startad av ThaBazZ, 4 jun 2010.

  1. ThaBazZ

    ThaBazZ Baby Droid Medlem

    Blev medlem:
    28 apr 2010
    Inlägg:
    28
    Mottagna gillanden:
    3

    MINA ENHETER

    Tyvärr fotade med skakig hand i all hast :)
    framifrån
    [​IMG]
    baksida
    [​IMG]
    ovankant
    [​IMG]

    som sagt skakigt och ofokuserat men någonting iaf...

    och nej det är inte LED/Blixt man till kameran det är högtalarn man ser bredvid kameran.

    GRYM skärm btw min Desire skäms vid jämförelse... samt att Desire ser ut att lagga om man gör samma rörelser på båda samtidigt.

    Ljudet ur Galaxy S högtalaren är MYCKET bättre än det skrän man kan klämma ur en Desire om än kanske inte lika bra som i en Nokia 5800 som jag anser låter mycket bra.
     
  2. Cylon

    Cylon Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    19 aug 2009
    Inlägg:
    754
    Mottagna gillanden:
    31

    MINA ENHETER

    nice!
     
  3. Jakkin

    Jakkin Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    23 maj 2010
    Inlägg:
    34
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    fint fint! skulle du rekommendera luren? :ehm:
     
  4. ThaBazZ

    ThaBazZ Baby Droid Medlem

    Blev medlem:
    28 apr 2010
    Inlägg:
    28
    Mottagna gillanden:
    3

    MINA ENHETER

    Samsung har gjort ett grymt bra jobb hårdvarumässigt, vad gäller mjukvaran är den snygg och snabb men jag är orolig över att man ska ändra för mycket i android att man inte kommer kunna komma åt alla inställningar som annars är möjliga.

    Ja jag kan nog rekommendera Galaxy S då den är mycket bättre än min HTC Desire hårdvarumässigt men jag gillar HTC Sense så vet inte om jag själv kommer att skaffa den innan jag vet att den går att roota, vilket inte alls är säker att det kommer fungera.

    Enligt Samsungs representanter trodde man inte att garantin skulle falla vid Root men sa sig inte veta säkert och kanske inte borde uttala sig om det.

    Den va sjukt snabb, skärmen grym, ljudet bra, har en massa saker som andra inte får förens med FroYo från start och skall senare uppdateras till detta oxo.
     
  5. spanga

    spanga Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    13 aug 2009
    Inlägg:
    437
    Mottagna gillanden:
    4

    MINA ENHETER

    Vid köpet av Galaxy resonerade jag som så att Galaxy hade bättre hårdvara och att man inte hade någon "egen" mjukvara. Detta trodde jag skulle medföra att telefonen inte strulade. Med facit i hand klarade inte ens Samsung att leverera en vanilla-telefon med standard(android)funktionerna. Detta gör mig skeptisk till Galaxy S då den är fullproppad med Samsung-programvara.
     
  6. Evil Peter

    Evil Peter Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    10 maj 2010
    Inlägg:
    618
    Mottagna gillanden:
    46

    MINA ENHETER

    ThaBazZ: Tack för du delar med dig av dina intryck. Det är alltid kul att höra vad folk tycker nu när man går och väntar.

    Det enda jag går och funderar över nu är batteritiden. En del som fått telefonen i Asien verkar inte fått ut samma drifttid som GSMarena fick, vilket iofs inte betyder att de får ut mindre tid än folk med t ex Desire. Man får väl vänta och se som vanligt.
     
  7. ThaBazZ

    ThaBazZ Baby Droid Medlem

    Blev medlem:
    28 apr 2010
    Inlägg:
    28
    Mottagna gillanden:
    3

    MINA ENHETER

    vet ju hur vetgirig jag själv var när det gällde HTC Desire och såg en chans att få tillföra om än tarvliga bilder så lite bilder och min känsla för telefonen efter den snabba provtur jag fick med den.
     
  8. inact_0035

    inact_0035 Guest

    vart prova ni den här mobilen?:(
    kommer den till Göteborg så man får prova?:cool: