Fråga: Sugen på att införskaffa, 2 frågor.

Diskussion i 'G2 - Allmänt' startad av bjure, 28 feb 2014.

  1. bjure

    bjure Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    22 okt 2011
    Inlägg:
    39
    Mottagna gillanden:
    13

    MINA ENHETER

    Jag har uppfattat att alla som skaffat LG g2 är sjukt nöjda, och jag är i färd med att byta telefon från en Note 2 som jag tycker är i största laget, men vill trots allt inte gå ner "för" mycket i skärmstorlek. Därför är G2 intressant för mig.

    Jag har uppfattat att g2 saknar minneskortsplats, så hur mycket lagring finns det kvar i telefonen efter att lg och android tagit sin del?

    Jag har förstått utifrån användare och tester att kameran inte lever upp till känslan i telefonen i övrigt, men har det kommit, eller kommer det någon uppdatering till kameran?
     
  2. bengbeng

    bengbeng Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    3 jul 2010
    Inlägg:
    288
    Mottagna gillanden:
    18

    MINA ENHETER

    Inte ännu vad jag vet, i alla fall ingen officiell fix. Väldigt synd faktiskt. LG måste ju förlora en del kunder pga detta, om inte annat så är det dålig reklam.

    LG G2
     
  3. pikkilini

    pikkilini Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    2 apr 2010
    Inlägg:
    303
    Mottagna gillanden:
    17

    MINA ENHETER

    Kan iaf svara på hur mycket lagring det blir kvar. Jag har en 32 GB LG G2 och ser att jag får 24.8 GB total lagring kvar efter allt.
     
  4. neddie

    neddie Android Medlem

    Blev medlem:
    22 jul 2010
    Inlägg:
    6 953
    Mottagna gillanden:
    1 057

    MINA ENHETER

    4.4 verkar inte ge nån större uppdatering på kameran den är fortfarande seg som sirap.. jag kommer sälja min till fördel för en sony eller en nexus 5.. pallar inte med skiten längre.
     
  5. Droid_269

    Droid_269 Guest

    Samma här, blir en Z2...