Transformer Book Trio

Diskussion i 'ASUS' startad av iNDePeNDeNt, 20 dec 2013.

  1. iNDePeNDeNt

    iNDePeNDeNt Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    29 mar 2010
    Inlägg:
    336
    Mottagna gillanden:
    40

    MINA ENHETER

    Någon mer än jag som har Trio? <3 Finns något utvecklingspotential för Android delen i plattan? (TX201L, står det på plattan)

    Förövrigt tycker jag den funkar smutt. Vxling mellan OSen sker rätt sömlöst och den hoppar lätt över till "rätt" OS när man dockar/undockar. Det enda övriga jag hade kunna se en förbättring på är väl W8 delen, i datorn hade dom gott kunnat slängt i en SSD disk/Hybrid ist för den mekaniska 56k rpm:aren som sitter i just nu (får bli ett projekt för framtiden ;) ) Hur som så är det ett gigantiskt kliv upp för mig då jag kommer från en ca 6år gammal eeePc med slö Atom processor :P
     
  2. Gnopps

    Gnopps Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    27 jul 2010
    Inlägg:
    332
    Mottagna gillanden:
    33

    MINA ENHETER

    Vad tycker du om den nu när du haft den ett tag?
     
  3. iNDePeNDeNt

    iNDePeNDeNt Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    29 mar 2010
    Inlägg:
    336
    Mottagna gillanden:
    40

    MINA ENHETER

    Lite sent svar, men.. Jo den är ok, hade hellre sett en Ssd disk då jag uppfattar det som att den känns lite (betoning på lite) seg ibland. Växlingen mellan os sker sömlöst och plattan i Android läge är en fröjd att leka med. Det som oroar mig är att Asus spottar ur sig olika kombo lösningar och följaktligen kanske missar att hålla sina enheter uppdaterade. Fick en uppdatering precis när jag köpt den som jag ärligt talat inte vet vad den gjorde.
    Nu borde ju en KitKat uppdatering vara på väg, men då den inte verkar vara någon större konsument hit (?) så befarar jag att det dröjer.
    Om någon på Asus skulle läsa detta så skulle jag vara ytterst tacksam om du kunde upplysa mig om hur det ligger till angående uppdateringar, buggfixar etc.. Finns någon plan?
    Mvh /J

    PS, läste mitt första inlägg efter jag postade detta. Ser ju rätt lika ut och den (trion) håller ställningarna som innan. W8 är en vanesak och det blir bättre för varje gång man använder det...
     
    Last edited: 27 mar 2014