Vet ej, jag jobbar inte på Sony support. Men regel #1 vid problem är ju återställning om det är problem som inte löses med en enkel omstart av telefonen.
Prata med Sony support och lämna in telefonen?
Alltså...testa båda? Omstart först, funkar inte det återställning.
Nu låter jag antagligen dryg/hård/whatever. Men ni är väl vuxna människor?
Starta om telefonen, återställning, Sony support. I den ordningen. Är det någonting man måste ens skriva?
Här är Sony support:
http://www.sonymobile.com/se/support/contact-us/
Nog för att det är ett forum och man får hjälp, råd osv. Men ibland känns det som att folk bara loggar in här och tror att deras problem är unikt och att vi alla andra här ska lösa dom...
Man kan ju göra mycket själv, söka information på Google, prata med Sony direkt och få direkta svar istället för att tro/lita/hoppas på folk på ett forum som inte har någon anknytning till Sony.
Det kan vara jag som uppfattar "tonen" i era inlägg fel, men jag uppfattar er ungefär såhär:
/Gnäll över
Click to expand...