Tack för svaret!
Nä, tyvärr inte något som jag kan koppla till vem jag pratar med, operatör eller tid. Första gången det hände så var det när jag pratade med en vän som har Iphone 5s och
Telenor och då hade vi pratat i ca 12 minuter om jag minns rätt.
Andra gången det hände var det med en annan vän som har en Samsung S4+ och
Hallon (möjligtvis 3) och då hade vi pratat i kanske ca 5 minuter.
Sist hände det när jag pratade med min Iphone-vän igen men då efter ca 7 minuter.
Alla 3 gångerna har jag varit på olika platser både hemma och utomhus.
Det är oavsett vem som har ringt upp också.
Jag fick även ett långt samtal på ca 15-20 minuter för en vecka sedan och jag var beredd att mikrofonen skulle stängas av då också, men då fungerade allting klockrent konstigt nog.
Intermittenta fel är fruktansvärda om du frågar mig...
Jaha okej. Konstigt nog så har jag inte känt av den värmen sen dess, så det kanske bara var en engångs-företeelse, men kul att folk har försökt åtgärda det iaf!
På tal om rensa data så om jag klickar på en länk på twitter (som exempel) så kommer det ofta upp ett fönster där jag ska välja standard-program för den sortens länk (t.ex. youtube). Klickar jag då på youtube-appen så kommer det upp ett fönster som säger något i stil med att det inte går att lägga till appen och att jag ska gå in och rensa data i programhanteraren eller liknande. Oavsett hur många gånger jag har gjort som det står så kommer felmeddelandet upp ändå.
Börjar min S2 ge upp, är det något vanligt problem eller är det jag som är totalt inkompetent?
MVH Phille
Click to expand...