Hallon+Mcdonalds 2 månader gratis!

Diskussion i 'Tre & Hallon' startad av Radioman, 2 maj 2014.

  1. Cupcakes

    Cupcakes Mobilberoende Moderator

    Blev medlem:
    14 jan 2011
    Inlägg:
    14 955
    Mottagna gillanden:
    7 954
    Operatör:
    Tre, Telia, Telenor
    Telefon:
    iPhone 15 Pro Max

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Tre, Telia, Telenor
    Telefon:
    iPhone 15 Pro Max
    Det är information man anger eftersom det är ett abonnemang. De behöver ju kunna dra pengar om du använder extratjänster så som att köpa till extra surf till exempel. Sen behöver du inte ange något mer om du vill fortsätta.

    Vill du säga upp abonnemanget kan du kontakta hallon någon vecka innan du behöver betala så ska det inte vara några problem att ordna. Du kan även portera ut numret.
     
  2. Mini Android Mobile

    Mini Android Mobile Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    10 jun 2011
    Inlägg:
    305
    Mottagna gillanden:
    11

    MINA ENHETER

    ok tack för info

    hur exkat säger man upp avtalet via e-mail eller kräver hallon att man skriver uppsägningen av

    avtalet per brev

    .Säga upp per brev eller e-post ,sammt får hallon spara kort nr och cvc koden efter uppsägning och

    är det 30 dagar innan det sägs upp? dras det på kortet även avtalet är uppsgat får man bekräfteles på uppsägningen?

    p,s vad hände med hallons facebook sida?

    hittade deras adress efter lite sökning

    Kontaktuppgifter

    hallon
    c/o HI3G Access AB
    Lindhagensgatan 98
    Box 30213
    SE-104 25 Stockholm

    Org.nr 556593-4899

    [email protected]
     
    Last edited: 17 maj 2014
  3. Cupcakes

    Cupcakes Mobilberoende Moderator

    Blev medlem:
    14 jan 2011
    Inlägg:
    14 955
    Mottagna gillanden:
    7 954
    Operatör:
    Tre, Telia, Telenor
    Telefon:
    iPhone 15 Pro Max

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Tre, Telia, Telenor
    Telefon:
    iPhone 15 Pro Max
    Hej,

    för att avsluta ditt abonnemang hos hallon skickar du ett mail till deras kundtjänst och berättar varför du vill avsluta abonnemanget. Sedan avslutas det till nästkommande betalningsdatum. Du får ju en bekräftelse på uppsägningen via mail.

    Du kan begära att dina kortuppgifter ska plockas bort om du är orolig. De ligger kvar knutna till ditt konto om du skulle vilja skaffa ett nytt abonnemang i framtiden. Troligtvis plockas de bort efter ett tag ändå.

    Hallon stängde sin facebooksida eftersom de inte erbjuder kundtjänst den vägen. Detta för att det skapade missnöjda kunder eftersom de väntade på svar den vägen.
     
  4. Mini Android Mobile

    Mini Android Mobile Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    10 jun 2011
    Inlägg:
    305
    Mottagna gillanden:
    11

    MINA ENHETER

    stort tack ,nu på väg ut och njuta av dagen planteringsdag på gården och en massa sol