Ranka högt på google play

Diskussion i 'Frågor, support och diskussion' startad av hanky79, 13 aug 2014.

  1. hanky79

    hanky79 Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    13 aug 2014
    Inlägg:
    4
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Hej på er!

    Ni har säkert, precis som jag, märkt av att det är svårt att nu ut med sina appar på Google play.

    Jag har därför startat upp en tjänst där man i startskedet kan få en boost med installationer av sin app.

    Tjänsten finns än så länge endast på 50lappen.se, men tanken är att en webbsida ska upp och beställningar ska kunna läggas där direkt.

    Installationerna är world wide, men vill man ha installationer från specifika länder kan det ordnas.

    Installationerna är 100% äkta, inga tvingade installationer och absolut inga bots!

    Kika in på http://50lappen.se/hanky/ge-dig-din-android-applikation-150-nerladdning-pa-google-play och se din app stiga i ranking! :)

    /Hanky
     
  2. Zooklubba

    Zooklubba Android Medlem

    Blev medlem:
    10 jul 2010
    Inlägg:
    6 394
    Mottagna gillanden:
    2 134

    MINA ENHETER

    404 - Sidan hittades inte

    Får man fråga hur du får folk att ladda ner den? Om det nu inte är bots. Pröjsar du användare något öre per installation?
     
  3. hanky79

    hanky79 Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    13 aug 2014
    Inlägg:
    4
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

  4. hanky79

    hanky79 Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    13 aug 2014
    Inlägg:
    4
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Lite åt det hållet. Användarna får belöningar när de laddar ner appen. Det finns även så man kan köpa installationer som garanterar att användarna har appen installerad i minst 3 dagar.
     
  5. hanky79

    hanky79 Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    13 aug 2014
    Inlägg:
    4
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Ingen som är sugen på lite extra installationer så här på kvällskvisten?
     
  6. henkepenka

    henkepenka Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    7 sept 2010
    Inlägg:
    162
    Mottagna gillanden:
    12

    MINA ENHETER

    Jag var faktiskt tvungen att testa denna tjänst och vad jag kan se så fungerar det väldigt bra och smärtfritt. Köpte direkt av hanky79 och installationerna ramlade in nästan omgående. Vad gäller priset så vet jag inte riktigt, kanske aningen dyrt.

    Men om man ligger nära en av gränserna (1+ (1 - 5), 5+ (6 - 10), 10+ (11 - 50), 50+ (51 - 100), 100+ (101 - 500)) på antal nerladdningar kan ju denna tjänst göra att man hamnar över denna gräns och då kanske det ser lite bättre ut i google play, men jag vet inte.

    I vilket fall fick jag mina 120 installationer (iallafall vad jag kan se i google analytics) så jag är nöjd och kan rekommendera tjänsten.