Ny transformer tf303cl

Diskussion i 'ASUS' startad av krax, 17 aug 2014.

  1. krax

    krax Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    2 dec 2011
    Inlägg:
    56
    Mottagna gillanden:
    17

    MINA ENHETER

    Hej, vad tror ni om den nya transformer pad:en tf303cl?

    Jag har en transformer prime sen tidigare och tycker den varit riktigt smidig att ha, känns så mycket bättre med ett tangentbord än bara en surfplatta.

    Vill nu uppgradera och ser att asus precis släppt en ny. Någon som kollat något på den eller till och med äger den? Vore kul att höra vad ni andra tror/tycker.
     
  2. Chelsea

    Chelsea Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    28 jun 2012
    Inlägg:
    564
    Mottagna gillanden:
    51

    MINA ENHETER

    Nackdelen med Asus är att dom är dåliga på att uppdatera. Vilket gör att dom nästa platta inte blir en Asus.
     
  3. krax

    krax Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    2 dec 2011
    Inlägg:
    56
    Mottagna gillanden:
    17

    MINA ENHETER

    Ja, det kan jag hålla med om. samtidigt tycker jag kombon med ett bra tangentbord som ger extraström är svårslagbar. Finns det någon annan än Asus som gör sådana?

    Visst finns det olika slags bt-tangentbord att köpa, men funkar de verkligen bra?
     
  4. Chelsea

    Chelsea Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    28 jun 2012
    Inlägg:
    564
    Mottagna gillanden:
    51

    MINA ENHETER

    Jo tangentbordet är bra. Mest för det extra batteriet. Tror att Sony gör / gjorde.
    Annars vet jag inte.

    Har testat en del bt-tangent Men tycker att de billiga är skräp. Dålig känsla och kopplar ifrån hela tiden.
     
  5. Rudizz

    Rudizz Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    17 maj 2011
    Inlägg:
    54
    Mottagna gillanden:
    2

    MINA ENHETER

    Jag hållet med om att tangentbordet är största fördelen, men faktumet att jag var tvungen att roota min Tf300t och lägga in Cyanogen innan den kändes bra gör det lite omotiverande att köpa Asus igen