Fråga: Smartklocka

Diskussion i 'Nexus 5 (2013) - Allmänt' startad av cabben, 13 sept 2014.

  1. cabben

    cabben Baby Droid Medlem

    Blev medlem:
    1 dec 2013
    Inlägg:
    24
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Gillar både nexus 5 och nexus 7 surfplatta, gillar dessa skarpt och funderar på att köpa klocka, finns nexus klocka om inte vilken ska jag köpa. Ska ha den mycket till träning.
     
  2. MaLund13

    MaLund13 Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    11 aug 2014
    Inlägg:
    284
    Mottagna gillanden:
    215
    Operatör:
    Vimla
    Telefon:
    Google Pixel 6

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Vimla
    Telefon:
    Google Pixel 6
    Än har ingen nexusklocka presenterats, kommer nog troligen ingen i höst. Dock kör alla Android Wear-klockor en omodifierad version av Android Wear, så egentligen spelar det ingen roll om den är nexus eller inte (får se med uppdateringar senare, borde dock fungera bra)

    Just nu finns endast LG G Watch & Samsung Gear Live till salu med Android Wear (som är den plattformen man bör satsa på idag), och pga att de är de allra första som kom har de några mer eller mindre jobbiga egenskaper, t.ex. deras laddning. Men vänta några veckor på Motorola moto 360, och köp den. Den har pulsmätare, rund display, trådlös laddning, batteri som räcker 1 dag+, och den är snygg. Annars, vänta längre och köp Asus Zenwatch, LG G Watch R eller Sony Smartwatch 3.
     
    Talvathir gillar detta.
  3. cabben

    cabben Baby Droid Medlem

    Blev medlem:
    1 dec 2013
    Inlägg:
    24
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    grymt svar. tack
     
  4. Log300

    Log300 Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    6 dec 2010
    Inlägg:
    69
    Mottagna gillanden:
    2

    MINA ENHETER

  5. Magros

    Magros Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    1 mar 2011
    Inlägg:
    5
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Jag, som är lycklig Pebble-ägare måste rekommendera denna! 150$ (ev 99$ om man hittar rätt ställe, alltså 700 - 1000 SEK) Massor med appar, stor "community", ladda en gång i veckan, utmärkt i direkt solljus, funkar att simma med osv.!