Smartklocka med SIM-kort

Diskussion i 'Smartklockor - Övriga' startad av Droid55, 23 aug 2014.

  1. Surgodis

    Surgodis Baby Droid Medlem

    Blev medlem:
    16 okt 2014
    Inlägg:
    20
    Mottagna gillanden:
    2

    MINA ENHETER

    Tänkte bara att med tanken på skärmen är såpass liten, hur tangentbord upplevelse kommer vara? med http://www.getneptune.com/

    men smart idé!!
     
  2. Droid55

    Droid55 Guest

    Tack för tipset!

    Synd Swipe inte finns för Tizen men om det går bra för Tizen kanske det kommer. (Syftar på Gear S som kör Tizen och inte Android Wear).
     
  3. gerhard

    gerhard Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    5 maj 2011
    Inlägg:
    43
    Mottagna gillanden:
    10

    MINA ENHETER

    Jag har en Omate TrueSmart. Fick första klockan utbytt, har aluminium versionen. Den är nästan användbar, många av problemen är fixade (kanske tom är vattentålig?). Det är avsaknad av BTLE som är största problemet. Sedan är Wifog inte bästa lösningen för att vara uppkopplad, men BT och SWApp Link för att synka mot telefon är OK. TS är ungefär som man kan förvänta sig faktiskt.
    Inmatning är över förväntan med Minuum, det går att skriva hyggligt fort.

    Tillverkaren bakom Omate (Umeox)har släppt ungefär samma klocka (x201) som Omate TrueSmart för många tillverkare. Umeox har släppt en ny plattform x202 med KitKat och några nya features och som förhoppningsvis fixar kvarstående problem. Vet inte om Omate kommer att släppa en x202, men den går att köpa för 200 dollar:
    http://forum.xda-developers.com/showpost.php?p=56769488&postcount=130
     
  4. 3kgt

    3kgt Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    20 jan 2012
    Inlägg:
    300
    Mottagna gillanden:
    107
    Telefon:
    Samsung Note 9

    MINA ENHETER

    Telefon:
    Samsung Note 9
    ROM:
    Stock
    Telefon 2:
    Lenovo P2
    ROM:
    Stock
    Telefon 3:
    Samsung S8
    Platta:
    Asus Zeenpad 3S 10 LTE
    Platta 2:
    Asus Nexus 7 2gen
    ROM:
    LineageOS
    Gear S e bästa..haft den i månader o är jätte nöjd. Det är den smartaste o mest prisvärda klockan med mest funktioner i just nu..testat moto 360. Gear 1an också.