iNew V8 vs OPPO N1

Diskussion i 'Övriga Android-telefoner / Kina-telefoner' startad av tonylee5566, 7 jul 2014.

  1. tonylee5566

    tonylee5566 Bannlyst Bannlyst

    Blev medlem:
    11 mar 2014
    Inlägg:
    27
    Mottagna gillanden:
    2

    MINA ENHETER

    iNew V8 Smartphones 210 ° Rotera kamera ( €187

    MTK 6591T CPU, 16 Internminne, 2400mAh PLB batteri, Android 4.4 OS

    5.5" IPS, kapacitiv skärm, QHD fullt lamineteknik. 1280 * 720 pixlar

    [​IMG]

    Referens iNew V8
    Android OS Android 4.4.2
    Arkitektur MTK6591, Cortex A7 hexa-core, 1,5 GHz;
    Core 6-core
    CPU 1.5GHz
    Tjänstetillhanda olåst
    RAM 1 GB
    Internt minne 16 GB
    Skärmstorlek 5,5 tum
    Pekskärm 5,5 tums IPS,
    Skärmupplösning 1280x 720 pixlar HD-skärm
    Gravity Sensor Ja
    Webkamera: Single 210 graders fritt roterande kamera, 18.0MP med ficklampa och autofokus, upp till 4928 x 3696 bildpunkter, stöd panorama, multi vinkel visa, levande bild, ansikte skönhet, leende skott, HDR, helskärm caputuring

    video : https://www.youtube.com/watch?v=YMWe4JSJtX4
     
  2. belmando

    belmando Baby Droid Medlem

    Blev medlem:
    4 jun 2013
    Inlägg:
    20
    Mottagna gillanden:
    2
    Telefon:
    moto g4plus

    MINA ENHETER

    Telefon:
    moto g4plus
    ROM:
    orig stockrom
    Telefon 2:
    Huawei p8 lte
    ROM:
    Android 6.0
    Telefon 3:
    Nokia lumia 930
    ROM:
    win 10
    Platta:
    galaxy Note 10.1
    Övrigt:
    Chromecast 2 st,Nvidia shield 2017,Nexus player
    hejsan jag har köpt 2 såna med min kompis.Här är mina tanlkar efter att haft den i 2 veckor.
    Den är en fantastisk telefon tiill det priset (kostade ca 200 dollar /stk).början hade jag problem att roaming symbolen var aktiverat (så länge inom sverige kostar inget extra)men det var irriterat fast tele2 kundtjänsten ville inte alls veta om tekniska problemet för att det var en utländsk telefon!!Tack vare googles sökandet förståd jag att det måste vara mitt gamla sim kortet(haft den sedan comvig kontantskort var ny i sverige .Så beställde jag ett nytt sim kort och den försvann!!Wifi hastigheten nästan dubbel som galaxy s3.Gps funkar mycket bra.kameran är kul fast jag använder inte så mycket.bak touch också kul grej men så fort man touchar den så kommer kameran igång(det går att ändra den i systemet).Men den jag är mest faschinerat är :Dennes Wireless Display!!Hela telefonens innehåll streamas till Tven .Viaplay,filmer ,bilder etc.Allt som att jätte nöjd med det.Så min rek att Köpt den.Då har du en telefon som verkligen skiljer sig från mängden