"Bakåt"-knappen blev avinstallerad

Diskussion i 'Xperia Z1 Compact' startad av V.Rossi, 5 dec 2014.

  1. V.Rossi

    V.Rossi Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    22 dec 2013
    Inlägg:
    36
    Mottagna gillanden:
    6

    MINA ENHETER

    Jag rootade nyss en Z1 compact och började avinstallera program med titanium backup. Därefter har hela panelen där "bakåt"-knappen sitter försvunnit. Vet ni hur man kan få tillbaka denna?

    När jag startar Google Butik så fastnar den med sökmenyn och vit skärm. Därefter kan jag inte göra nånting. Oavsett vilken app jag tryck på i hemskärmen kommer jag till en vit skärm i Google Play. Vad ska jag göra?

    Telefonen är rootad.
     
  2. bernard

    bernard Droidmin Moderator

    Blev medlem:
    14 maj 2009
    Inlägg:
    40 629
    Mottagna gillanden:
    44 565
    Operatör:
    Tre+Fello
    Telefon:
    Pixel 7 Pro+iPhone 13 mini

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Tre+Fello
    Telefon:
    Pixel 7 Pro+iPhone 13 mini
    ROM:
    Stock
    Platta:
    Watch Series 7
    Övrigt:
    Huawei Watch GT (2019)
    Om inget annat kommer den säkerligen tillbaka om du gör en fabriksåterställning. Man bör helt klart vara försiktig med vilka appar man tar bort :) Det är bättre att inaktivera dem först och se vad som händer. Påverkas inget kan du ta bort dem.
     
  3. V.Rossi

    V.Rossi Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    22 dec 2013
    Inlägg:
    36
    Mottagna gillanden:
    6

    MINA ENHETER

    Jag kommer inte längre in i recovery mode. Visserligen har jag inte gjort en recovery, utan jag har bara tagit bort massa filer med titanium backup och nu är telefonen så gott som död.

    Jag kommer liksom inte in i telefonens BIOS-läge ens när jag trycker på power-on och volym upp. Vad kan jag göra? :/

    Problemet är likt denna: https://swedroid.se/forum/threads/brickad-som-fan-kan-inte-starta.112476/#post-1565450

    Tacksam om nån kan någon universallösning på att få igång en livslös telefon! :P
     
    Last edited: 6 dec 2014