Fråga: Kameran i Galy Note 4 ?

Diskussion i 'Galaxy Note 4 - Allmänt' startad av bonil, 11 jan 2015.

  1. bonil

    bonil Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    11 jan 2015
    Inlägg:
    7
    Mottagna gillanden:
    2
    Hej !
    Nu har jag scratchat mina fingrar blodiga ;) skämt åsido.
    Var hittar jag mer inställningar för kameran ?
    I bruksanvisningen står det så här :
    Kamerainställningar
    På förhandsgranskningsskärmen trycker du lätt på (kugghjulet)
    De tillgängliga alternativen kan variera beroende på läget och vilken kamera som
    används.
    Ikon • : Aktivera eller inaktivera blixten.
    Ikon • : Ställ in antalet bilder som tas vid fotografering med den främre kameran.
    Ikon • : Välj hur lång tid det ska ta innan kameran automatiskt tar en bild.
    Ikon • : Välj en filtereffekt som ska användas när du tar bilder eller spelar in video. Du kan hämta
    fler effekter genom att trycka lätt på Hämta. Ändra ordningen på effekter eller dölj effekter i
    listan genom att trycka lätt på Hant. effekt.
    Ikon • : Välj en upplösning för bilder. Om du använder
    Jag hittar inte dit hmm kanske gjort fel ? Eller är det så på vissa , blir inte klok på det här .
    Tacksam för tips om kameran .
     
  2. Wafflez

    Wafflez Senior Droid Medlem

    Blev medlem:
    3 dec 2011
    Inlägg:
    1 316
    Mottagna gillanden:
    255
    Telefon:
    Samsung Galaxy S20 FE

    MINA ENHETER

    Telefon:
    Samsung Galaxy S20 FE
    Telefon 2:
    Htc 10
    Inte för att jag har en note, men starta kamera appen och tryck lätt på skärmen som det står?
     
  3. bonil

    bonil Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    11 jan 2015
    Inlägg:
    7
    Mottagna gillanden:
    2
    Screenshot_2015-01-11-21-30-14.png Screenshot_2015-01-11-21-31-44.png Screenshot Kamera.png
    Nej det funkade inte Wafflez trodde också att det skulle gå . Men jag hittade felet/lösningen nyss .

    Om man gick till * Inställningar - skrollade ner till *Enkelt läge och ändrade till Standardläge så ploppade Kugghjulet upp i Kameravyn/skärmen .

    Otroligt att det inte finns ngn info om det men det är ju Samsung i ett nötskal , var samma med S2:an man får lära sig själv , står mest bara massa lull lull om alla "bra" förinstallerade program , grrr.
    Tack för du gjorde ett försök iaf .
     
    Wafflez och indika gillar detta.
  4. bonil

    bonil Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    11 jan 2015
    Inlägg:
    7
    Mottagna gillanden:
    2
    Nu är jag en liten pillare själv ;) men mest på datorer o mediaspelare etc. men konstigt nog inte på mobiler ? Hur som , vad är det man får bättre förutom utseendet , tycker det verkar vara samma funktioner , dock har jag förstått att man kanske kan styra hur mjukvaran ska bete sig , kanske har fel ? Annars är det väl samma appar man kör hmmm , hjälp mig ;)