Skänkes: Delvis defekt Cube U30GT-H 32GB med fodral skänkes

Diskussion i 'Arkiverade annonser' startad av farbror_fester, 29 jan 2015.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. farbror_fester

    farbror_fester Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    12 jun 2011
    Inlägg:
    156
    Mottagna gillanden:
    29
    Telefon:
    Oneplus Nord N100

    MINA ENHETER

    Telefon:
    Oneplus Nord N100
    Jag har försökt fått liv i min gamla platta men den vill verkligen inte fungera som den ska. Problemen är väldigt underliga och antagligen så är det batteriet som är felkällan. Batteritiden är alltid 100%, om jag stänger av den startar den inte igen förrän batteriet är helt urladdat. Men när den väl är igång så fungerar den rätt bra, ja för att vara en kinaplatta då, men jag orkar verkligen inte trixa mer med den.

    Skicket är annars rätt bra. Aluminiumramen runt om har fått sig en liten törn när jag försökte skruva upp plattan men annars så är den bra. Kartong och allt finns dessutom kvar och så har jag också ett fodral till den.

    Tänker inte skicka den utan om det är någon som vill ha den så finns den att hämta i Spånga eller runt Lindhagensplan på dagtid.
     
  2. Santzia

    Santzia Senior Droid Medlem

    Blev medlem:
    24 okt 2010
    Inlägg:
    1 074
    Mottagna gillanden:
    109

    MINA ENHETER

    Tar den gärna.. Kan se om jag kan fixa den till barnen... Dock är jag inte i Stockholm för än söndag.. Kan du hålla den ett tag?
     
  3. farbror_fester

    farbror_fester Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    12 jun 2011
    Inlägg:
    156
    Mottagna gillanden:
    29
    Telefon:
    Oneplus Nord N100

    MINA ENHETER

    Telefon:
    Oneplus Nord N100
    Absolut, jag har ingen brådska att bli av med den så det går bra.
     
  4. ef98dpa

    ef98dpa Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    20 apr 2010
    Inlägg:
    460
    Mottagna gillanden:
    45

    MINA ENHETER

    Jag har en extra som jag köpte som reservdelsplatta för nåt år sedan som du kanske kan ta batteriet från(skärmen reagerar inte), jag kan skicka den gratis om du pm:ar adress, om det ökar chansen att barnen blir glada. Den kommer även med ett fodral.

    //Daniel
     
Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.