Diskussion: Äntligen fick man se bilder av S6'an!

Diskussion i 'Galaxy S6 - Allmänt' startad av 81tibr, 2 mar 2015.

  1. 81tibr

    81tibr Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    23 okt 2012
    Inlägg:
    163
    Mottagna gillanden:
    23
    Operatör:
    Tele2
    Telefon:
    Samsung S22

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Tele2
    Telefon:
    Samsung S22
  2. katho

    katho Android Medlem

    Blev medlem:
    5 jun 2009
    Inlägg:
    5 658
    Mottagna gillanden:
    4 297

    MINA ENHETER

    Prova att klicka här.
     
  3. vulfgar

    vulfgar Senior Droid Hedersmedlem

    Blev medlem:
    14 maj 2011
    Inlägg:
    1 564
    Mottagna gillanden:
    229
    Telefon:
    OP 9

    MINA ENHETER

    Telefon:
    OP 9
    ROM:
    stock med root
    Info:
    Launcher: Nova
    Usch! Blir ingen sån för mej. Klenare batteri som inte går att byta - helt värdelöst - en massa glas som kanske är tjusigt men ömtåligare än plast och inget plats för sdkort. Iofs så finns ju stort internt minne, men en av finesserna med externt minneskort är att det går att plocka ur och sätta in i en annan enhet. Lär inte bli nån Samsung för mej igen.
     
    jeensa gillar detta.
  4. BEWEE

    BEWEE Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    10 mar 2012
    Inlägg:
    67
    Mottagna gillanden:
    9

    MINA ENHETER

    Håller med. Galaxy-serien har i och med S6-lanseringen tappat många av fördelarna jmf med konkurrenterna. Ingen S6 för min del.
     
  5. mortuus

    mortuus Professional Droid Medlem

    Blev medlem:
    19 mar 2010
    Inlägg:
    2 643
    Mottagna gillanden:
    619
    Operatör:
    Telenor
    Telefon:
    OnePlus Nord 2 5G

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Telenor
    Telefon:
    OnePlus Nord 2 5G
    Telefon 2:
    Redmi 9
    Platta:
    Shield K1
    Samsung har verkligen skjutit sig i foten denna gång, förstår ej hur dom tänkte jämfört med S5 så känns telefonen som en rejäl nergradering även om den har snabbare chipp men resten är ju skit , bara sony ska göra telefoner nu med vattenskydd kul synd bara deras telefoner är så förbannat fula och glasbaksidor ughh.. gör ju bara att deras telefoner lär sälja bra då varken nu samsung lg eller htc visar nåt intresse för det.

    Och precis nu finns det ingen anledning att köpa en samsung bara för den heter samsung den erbjuder ju ingenting jämfört med konkurrenter fattar inte och priserna är ju helt åt skogen dom med...
     
    Pjuklarven gillar detta.
  6. R3b0rn

    R3b0rn Impartial Droid Moderator

    Blev medlem:
    11 apr 2010
    Inlägg:
    5 066
    Mottagna gillanden:
    6 700
    Operatör:
    Tre
    Telefon:
    Galaxy S24 Ultra 512GB - Blue

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Tre
    Telefon:
    Galaxy S24 Ultra 512GB - Blue
    Design. Prestanda. Kvalitet. Helt ny teknik när det gäller skärm och hårdvara. Först med dubbel Edge...

    Förstår inte att folk klagar på priset egentligen. Det är ingen som prestanda mässigt kommer i närheten. Qualcomm var t.o.m tvungna att annonsera nästa chip (820 med ett super coolt kod namn) NU för att inte tappa fejset. Vad säger det om 810?

    Samsung är inte dumma heller. Dom vet att dom kommer sälja i stora kvantiteter. Kanske inte iphone kvantiteter men mer än säg Sony...

    Deras första steg in i en ny marknad. Premium...

    Jag dumpade Samsung vid s3 / note 2 eran. Blev sjukt besviken på dom efter det och har haft Sony sen dess. Men jag är inte märkes lojal precis utan går för den jag tycker är mest framträdande i spec o prestanda...
     
  7. qudos

    qudos Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    29 mar 2010
    Inlägg:
    623
    Mottagna gillanden:
    176

    MINA ENHETER

    Ja det är ju en ganska djärv förändring. Många klagade på plasten och dess billiga utseende och nu har metall och glas, inget SD och inget utbyttbart batteri.

    Det skulle vara intressant att veta vad de som klagade på plast hade för telefon och om de nu kommer att köpta S6.

    Förmodligen så kommer den stora massan att dra sig till S6 nu när den (enligt vissa) ser mer premium ut. Så det ska bli väldigt intressant o se hur många de säljer.
     
  8. mickius

    mickius Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    27 dec 2014
    Inlägg:
    39
    Mottagna gillanden:
    5
    Har s5 idag och är riktigt sugen på s6 edge. Vet dock inte om det är värt att lägga en 6-7000 för ett byte ifrån s5 till s6 edge
     
    81tibr gillar detta.