3500:- för Samsung Galaxy S

Diskussion i 'Galaxy i7500' startad av fredroid, 9 jun 2010.

  1. KhaaL

    KhaaL Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    16 aug 2009
    Inlägg:
    43
    Mottagna gillanden:
    2

    MINA ENHETER

    Jag bestämde mig för att svälja stoltheten och "nappa". Man kan inte tro att det är samma tillverkare på Galaxy S, den är oerhört mycket bättre än vanliga galaxyn. företaget som skötte samsungs support (sykes?) har varit väldigt tillmötesgående och hjälpsamma... Har inte glömt deras tabbe med i7500, men måste ändå säga att jag uppskattar detta plåster på såret.
     
  2. Johank

    Johank Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    28 okt 2009
    Inlägg:
    63
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    2-års garanti mot uppvisande av uthämtningskvittot som man fick hos posten är riktigt bra också!
     
  3. Klonka

    Klonka Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    21 jan 2010
    Inlägg:
    251
    Mottagna gillanden:
    1

    MINA ENHETER

    Jag väntar fortfarande på att min ska dyka upp. Väldigt frustrerande att inte veta alls när den bör dyka upp. Blir jobbigt att hoppas på en uthämtningslapp i brevlådan varje dag.
     
  4. Husknuten

    Husknuten Bannlyst Bannlyst

    Blev medlem:
    30 mar 2010
    Inlägg:
    872
    Mottagna gillanden:
    81

    MINA ENHETER

    Välkommen i klubben.

    Hur svårt kan det vara att bara skicka ut telefonerna liksom? :mad: Det finns ju lurar i massor hos de flesta återförsäljare nu. Men vi är väl helt enkelt inte prioriterade. Samsung vill ju säkerligen att de som väntat och är beredda att betala fullpris ska få lurar i första hand. Sedan vad som hände med löftet om att vi skulle bli bland de första i Sverige kan man ju undra...
     
  5. dbn

    dbn Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    30 okt 2009
    Inlägg:
    50
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Lustigt hur vissa verkar få vänta väldigt länge på sina lurar. För mig tog det 3 dagar från det att jag tackat ja till erbjudandet till dess att luren fanns att hämta ut på posten.
     
  6. Avalin

    Avalin Baby Droid Medlem

    Blev medlem:
    7 mar 2010
    Inlägg:
    25
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Fick min igår efter en del kontakt med supporten. Som nämnts tidigare så har man inte fått luren än så är det nog bäst att kolla med supporten då de verkar "tappa" bort beställnignar på telefoner till vissa av oss som tackar ja :P
     
  7. asimov

    asimov Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    5 sept 2009
    Inlägg:
    205
    Mottagna gillanden:
    23
    Telefon:
    Samsung Galaxy S10

    MINA ENHETER

    Telefon:
    Samsung Galaxy S10
    jag beställde den i måndags, och den kom idag (torsdag), precis hämtat ut den.
     
  8. Husknuten

    Husknuten Bannlyst Bannlyst

    Blev medlem:
    30 mar 2010
    Inlägg:
    872
    Mottagna gillanden:
    81

    MINA ENHETER

    Jag fick min igår :) Hur nöjd som helst hittills
     
  9. Klonka

    Klonka Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    21 jan 2010
    Inlägg:
    251
    Mottagna gillanden:
    1

    MINA ENHETER

    Husknuten - Fick du tjata för att få din eller? När var det du beställde din nu igen? Jag har inte fått min än och min beställning lades förra onsdagen...
     
  10. Xebylon

    Xebylon Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    21 aug 2009
    Inlägg:
    75
    Mottagna gillanden:
    7

    MINA ENHETER

    Min låg på postkontoret den 21, innan midsommar, vilket är snabbare än de sa från början...
     
  11. slo

    slo Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    6 aug 2009
    Inlägg:
    6
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Har ni alla ring och anmält intresse?
    Jag skickade först ett mail och sedan ett till med IMEI och SN, fick hem ett brev på posten senare som det stod i att jag skulle ringa Samsung senast 30.6 vilket jag gjorde men de hittade inget att jag skulle ha anmält mitt intresse tidigare, bara mitt Namn och Telefonnummer hade dom. Nåväl de skulle ringa så fort di hade mera information. Får hoppas på det bästa.
     
  12. Husknuten

    Husknuten Bannlyst Bannlyst

    Blev medlem:
    30 mar 2010
    Inlägg:
    872
    Mottagna gillanden:
    81

    MINA ENHETER

    Oj, det var längesen jag beställde. Kanske 10 Juni eller ngt sådant. Men jag har ringt och tjatat nästan dagligen efter att folk började få sina telefoner här