Spotify kraschar vid start

Diskussion i 'Frågor och support' startad av Slick-Rick, 15 apr 2015.

  1. Slick-Rick

    Slick-Rick Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    28 okt 2009
    Inlägg:
    119
    Mottagna gillanden:
    13

    MINA ENHETER

    Hej,

    Har problem med Spotify på min Z1 Compact. Fick nyligen tillbaka telefonen från verkstad återställd p.g.a. problem med externt minneskort. Installerade alla min appar igen och även Spotify. Noterade att appen gick rätt segt vid uppstart och ibland hade problem när det var dags för en ny låt i en rullande spellista. Nu har det blivit värre och värre och nu startar inte appen alls. Så fort man kommer in i den så kommer det upp att appen har slutat svara, där man kan välja att skicka felrapport.

    Har försökt avinstallera och installera om utan förändring
    Har testat föregående version men den går inte att installera. Verkar som att det ligger kvar några filer som spökar möjligen.

    När jag sedan avinstallerar appen (vilket jag gjort ett antal gånger nu) så får jag upp en meddelandebox som säger "hjälp med paketåtkomst har tyvärr stoppats". Kan bara klicka OK.

    Har någon förslag på hur jag kakn komma runt detta utan att behöva återställa telefonen? Lollipop är på väg till luren men vet inte vilken vecka den kommer som OTA och skulle gärna vilja ha igång musik innan dess.

    Tacksam för lite tips!
     
  2. Slick-Rick

    Slick-Rick Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    28 okt 2009
    Inlägg:
    119
    Mottagna gillanden:
    13

    MINA ENHETER

    Hittade en lösning. Mitt minneskort innehöll några filer i /Android/data/..../ och någon spotify mapp där, men dessa fick jag inte ta bort via en filhanterare utan fick error. Tog ur minneskortet och avinstallerade appen, installerade om den på nytt, satte i minneskortet igen, och vipps så fungerade det. Minneskortet har dessutom visat sig vara defekt. Men problemet löst!

    R