Bluetooth har "hängt sig".

Diskussion i 'Övriga tablets' startad av GNS, 8 jul 2015.

  1. GNS

    GNS Bannlyst Bannlyst

    Blev medlem:
    4 jun 2015
    Inlägg:
    112
    Mottagna gillanden:
    13

    MINA ENHETER

    Android 4.4.2 Tablet

    Parade ihop min platta tidigare idag med en bluetoothögtalare när jag skulle lyssna på Spotify, men det blev något galet och musiken spelades bara ett fåtal sekunder sen bröts det och sen dess har jag inte kunnat stänga av Blåtanden i plattan har startat om den ett par gr utan gott resultat.

    När jag drar ner rullgardinsmenyn och trycker av BT´n där så blinkar bara ikonen för att några sekunder senare "lysa" med fast sken.

    Går jag in i inställningar --> Bluetooth och slår av den där så är den avstängd i 4-5s för att sedan av sig självt gå i Onläge igen, när jag går in på Bluetooth så syns högtalaren under "Parkopplade enheter" när jag går in på och försöker bocka ur / Ta bort parkoppling så så kommer jag bara tillbaka till BT-menyn .. under Profiler står det bara "Kopplar ifrån....."

    Jag har försökt para ihop dom igen men plattan säger bara "inga enheter i närheten" har även försökt para den med ett BT-HS med samma resultat, har även försökt byta namn på Plattan vilket heller inte fungerar.

    Har ingen lust att fabriksåterställa den så hoppas att någon kan hjälpa mig.

    Har även gått in på "Appar som körs" stoppat dom 2 blåtandsprocesserna som körs men dom startas direkt igen.

    Vafan :S

    Skrev att jag startat om skrället ett par gr med ....

    Tack på förhand.
     
  2. GNS

    GNS Bannlyst Bannlyst

    Blev medlem:
    4 jun 2015
    Inlägg:
    112
    Mottagna gillanden:
    13

    MINA ENHETER

    Ha ha det kunde jag ge mig fan på när jag startat den här tråden så ger blåtanden med sig, jösses!

    Ska bli kul och se hur det går när jag ska para den nu igen. :sealed:

    Nu när jag äntligen fick av skiten stannade processerna och rensade data för 20 gången så bestämde sig plattan för att inte vilja starta bluetoothen alls ist, omstart av plattan är gjord. o_O