Säljes: Note 4 Svart + Flertal Tillbehör

Diskussion i 'Arkiverade annonser' startad av sopaj96, 17 jul 2015.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. sopaj96

    sopaj96 Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    3 maj 2013
    Inlägg:
    685
    Mottagna gillanden:
    60
    Operatör:
    Tele2
    Telefon:
    iPhone XS

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Tele2
    Telefon:
    iPhone XS
    Hej!

    Köpte mig en Note 4 här på forumet, och tänkte jag kan testa sälja den iom att jag är sugen på en iPhone 6 eller 6+ då det va länge sedan jag testade IOS.

    Hur som haver, Note 4 svart i kanon skick, inga repor, ett litet märke nere vid pennan men det är inget någon så petig som mig stört sig på. Allt fungerar kanon och originalkartongen samt laddaren osv följer med

    Förutom det så har jag diverse tillbehör.
    1 st "Genomskinligt" skal, hyfsat mjukt och tunnt skal
    1 st "Celly" Plånboksfodral i ursnyggtsvart läder, det som är bra är att den även dubblar som ett vanligt skal (med läder på baksidan) då detta skal är magnetiskt och sätts fast på själva plånboks...ja plånboks skalet.
    Så egentligen är det typ 2 skal där.
    1 st Svart pouch i fint typ läderaktigt material. Har en flärp man kan dra i så mobilen kommer uppåt, tror ni förstår :)
    1 st Samsung Original Batteri
    1 st Laddstation för batteriet - Så det är bara att ha ett batteri på laddning medan den andra är i telefonen, sen byta. Har inte laddat själva mobilen en ända gång så länge jag haft telefonen.

    Allt är i kanonskick som jag sa.

    Den enda nackdelen, dessvärre, är att telefonen skall vara låst till 3. Har ej kunnat testa detta men killen jag köpte av på forumet sa det. Går ju att låsa upp för en inte allt så stor summa.

    Pris ide - har en liten gräns i huvudet men bara att buda på så ser vi vart det landar
    ***Förbehåller mig rätten att sälja till den som jag anser lämpligast, vid eventuellt säljtillfälle***

    Var? - Jag finns mellan Örebro och Karlstad, i Karlskoga rättare sagt, så jag kan ta mig lite åt olika håll med bil

    Hur? - Alternativ 1: Vi träffas ansikte mot ansikte och gör en affär - Kontant eller Swish
    Alternativ 2: Jag skickar och du betalar med swish - Men då vill jag ha betalning först, har nog med referenser att understryka att jag är en mycket seriösa köp/säljare på detta forum.

    Fler frågor? - Bara att höra av sig

    Bilder? - Jag laddar min kamera just nu, helt död, så jag lägger upp bilder inom kort!
     
  2. Twicefire

    Twicefire Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    23 jun 2012
    Inlägg:
    219
    Mottagna gillanden:
    75
    Operatör:
    Tre
    Telefon:
    Iphone 14 Pro Max

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Tre
    Telefon:
    Iphone 14 Pro Max
    Tjenare! Eventuellt intresserad av telefonen. Vad tänkte du för pris vid snabb affär + frakt?
     
    sopaj96 gillar detta.
  3. Flexxy

    Flexxy Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    21 jul 2009
    Inlägg:
    595
    Mottagna gillanden:
    42

    MINA ENHETER

    Jag startar budgivningen på 2000 kr, lite lågt kanske men någonstans måste vi börja.. :)
     
  4. sopaj96

    sopaj96 Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    3 maj 2013
    Inlägg:
    685
    Mottagna gillanden:
    60
    Operatör:
    Tele2
    Telefon:
    iPhone XS

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Tele2
    Telefon:
    iPhone XS
    Fått bud på 3500kr av killen över dig :)
     
  5. Flexxy

    Flexxy Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    21 jul 2009
    Inlägg:
    595
    Mottagna gillanden:
    42

    MINA ENHETER

    Eeh då antar jag att budgivningen visst är startad.
    Avvaktar med nytt bud :-)
     
Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.