Köpes: Mobiltelefon max 3k.

Diskussion i 'Arkiverade annonser' startad av Mikael R, 23 jul 2015.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. Mikael R

    Mikael R Senior Droid Medlem

    Blev medlem:
    7 nov 2009
    Inlägg:
    1 506
    Mottagna gillanden:
    100

    MINA ENHETER

    Tja!

    Letar efter någon rolig telefon att testa, WP är mycket intressant så om någon har en sådan till salu så får de gärna höra av sig.

    Även andra mobiler kan vara av intresse, iPhone 5S, LG G3, Note 3/4 eller någon nyare Sony.

    Skicka PM eller skriv i tråden om du har något intressant. Kvitto är ett absolut måste, och telefonen ska vara köpt i Sverige!

    /Mikael
     
  2. thelars

    thelars Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    20 aug 2013
    Inlägg:
    312
    Mottagna gillanden:
    300

    MINA ENHETER

    Svart honor 6 i nyskick för 1900?
     
  3. molin_85

    molin_85 Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    29 jun 2010
    Inlägg:
    51
    Mottagna gillanden:
    3

    MINA ENHETER

    Hej,

    Har en Xperia Z3, inköpt vid förlängning av abonnemang i Januari. Kvitto från TRE finns. Telefonen är dock väldigt sparsamt annvänd. Tanken var att denna skulle ersätta min Note 3:a men jag har kommit på att jag måste ha min penna.
    Som sagt; köpte den, satte på ett tempered glas på framsidan, köpte ett Krusell flipcover och har sedemera placerat den i en byrolåda i väntan på att säljas för en Note 4.

    Färg: Vit
    Skick: Nyskick, inte ens hairlines.
    Pris: 2800:-
    Låst till TRE.

    Mvh,
    Johan
     
  4. joama73

    joama73 Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    15 jul 2011
    Inlägg:
    140
    Mottagna gillanden:
    54

    MINA ENHETER

    Har en vit Note 3 med guldfärgad ram köpt på Tele2 (kvitto och olåst) 2015-01-02 med två orginal s-view flip cover och ett plånboksfodral. Låda och allt däri som följde med finns (förutom hörlurar, kan dock försöka leta upp dessa), inklusive usb 3 laddsladden som göra att den laddar extra fort. Telefonen är i toppskicka, inga märken på ram eller bak och framsida.

    Hade tänkt mig 3000:- för den, kan det vara intressant?
     
Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.