Gick idag in på
gearbest och skrev en ticket och fråga om leveransen.
Då ser jag att dom skrivit en ticket till mig.
Då det inte visades en ikon om någon ticket och har ej fått något mail om det, så vart jag lite förvånad.
Tycker ju helt klart dom bör visa att man fått något.
Hur som helst är detta ticketen dom skickade.
Dear Customer,
Thank you so much for your recent order on
GearBest.com
We sincerely apologize for not shipping your order timely and contacting you so late.
The product which you ordered should be configured an EU Standard 2-foot Plug Mini Power Adapter, however,the related adapter is unavailable at the moment.
In this situation, we can offer you two options as below:
1. We can send your product out first, once we have the EU adapter in stock, we will send it to you in the second package.
2. We kindly ask you wait 5-7 business days, we can send the product and EU adapter together.
Your prompt reply will be appreciated!
Once again, we wish to extend our apologies to you.
Best Regards
Gearbest customer service
www.gearbest.com
Bad dom skicka den utan adapter, eftersom jag inte vill ha skiten iaf [emoji14]
Nu hoppas jag på en jävligt snabb leverans utav dom
Click to expand...