Hjälp med att hitta Wordpress / logo designer [Pro Bono]

Diskussion i 'Off Topic' startad av cray, 17 okt 2015.

  1. cray

    cray Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    15 dec 2010
    Inlägg:
    63
    Mottagna gillanden:
    12

    MINA ENHETER

    Hej!

    Jag är i startfasen med att dra igång ett stort projekt [hemligt än så länge] som jag tänkte blogga kring. Tanken med bloggen är att få materialsponsorer till projektet för att hålla kostnaderna nere.

    Ett problem är att jag är kass på design och skulle således behöva hjälp med ett ta fram en logga samt sätta upp en snygg WordPressdesign. Som motprestation kan jag tyvärr inte erbjuda betalning men jag kan självklart erbjuda plats/länk/creds på bloggen.

    Tror ni att det är möjligt med den dealen och vart ska jag söka efter någon duktig designer?
     
  2. Etzolin

    Etzolin Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    12 sept 2010
    Inlägg:
    463
    Mottagna gillanden:
    118
    Operatör:
    Tre

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Tre
    Platta:
    Apple iPad Pro
    Gällande WordPress-tema är det nog bättre du kör på något som finns att hitta gratis isåfall. Ett tema kräver mycket tid att utveckla. Kan rekommendera något tema från Anders Norén då han gett ut flera gratis teman av hög kvalité: http://www.andersnoren.se/teman/
     
  3. cray

    cray Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    15 dec 2010
    Inlägg:
    63
    Mottagna gillanden:
    12

    MINA ENHETER

    Ok, tack! kollade lite snabbt och det var snygga teman.
     
  4. Droid55

    Droid55 Guest

    Det finns många snygga gratisteman. Faktum är att långt ifrån alla betalteman är snygga eller bra gjorda. Om du ändå vill ha något du inte kan hitta gratis så rekommenderar jag ThemeForest. Mycket billigare än att betala någon för göra ett WordPress-tema helt från scratch.

    Graphic River kan du även hitta logos. Annars kan du bara googla på "make a logo". Hittade Logomakr snabbt - men vet inte hur bra den är eller om det är helt kostnadsfritt. Du kan även använda PicMonkey för göra en enkel logga.
     
  5. cray

    cray Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    15 dec 2010
    Inlägg:
    63
    Mottagna gillanden:
    12

    MINA ENHETER

    Grymt! Tack :).