cube I7 stylus

Diskussion i 'Windows, datortillbehör & komponenter' startad av IRONMIKE, 8 mar 2016.

  1. IRONMIKE

    IRONMIKE Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    17 sept 2010
    Inlägg:
    237
    Mottagna gillanden:
    102
    Operatör:
    Halebop
    Telefon:
    oneplus3

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Halebop
    Telefon:
    oneplus3
    Telefon 2:
    Doogge mix
    Platta:
    Cube i7
    Precis beställt denna från Aliexpress och undrar om det är nån här på forumet som har en dån här platta?
    Köpte till ett magnet tangentbord också, kommer skriva lite egna tankar om den senare, men skulle uppskatta om nån som redan har den berättar om för och nackdelar
    Mvh/Mike
     
    bernard gillar detta.
  2. muaysub

    muaysub Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    10 feb 2013
    Inlägg:
    51
    Mottagna gillanden:
    29
    Operatör:
    Fello, Telenor
    Telefon:
    Pixel 3

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Fello, Telenor
    Telefon:
    Pixel 3
    Telefon 2:
    Sony Xperia 1 II
    Platta:
    iPad Pro 10.5
    Beställde en igår från gearbest då de hade sänkt priset och jag varit sugen på en win10 platta...har du fått din från Aliexpress?
     
  3. m96odni

    m96odni Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    8 okt 2015
    Inlägg:
    1
    Mottagna gillanden:
    0
    Jag köpte den på Black Friday och har haft den ett tag nu. För att den ska funka på bästa sätt bör man följa vissa tips som står på xda. Man kan t ex hitta bios-uppdateringar där.

    Touchen är i original ganska frustrerande men genom att ändra i winreg blir den mycket bättre.

    http://forum.xda-developers.com/windows-8-rt/general/cube-i7-stylus-t3151563/page172

    Jag fick problem med tangentbordet ganska snart. Vissa knappar gav fel tecken. Jag använder ett blåtandstangentbord istället.

    Wacom-funktionen fungerar inte perfekt uppe i vänstra hörnet. Den funkar bra överallt annars. En del har klagat på att pennan man köper till inte känner av olika nivåer av tryck men min funkar bra. Inte lika bra som Intuos pro men ändå ganska bra.

    Om man ser till vad man betalar får man en väldigt kraftfull dator. Och det finns många tips för att göra den ännu bättre på XDA.