Galaxy S7 Edge svart skärm

Diskussion i 'Galaxy S7 Edge - Allmänt' startad av Magnus72, 14 jun 2016.

  1. Magnus72

    Magnus72 Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    11 sept 2011
    Inlägg:
    107
    Mottagna gillanden:
    3

    MINA ENHETER

    Min nya Edge låser sig skärmen på då och då så jag får starta om den genom att hålla in Power +volume down för att få den att starta om. Hände 6 ggr på kort tid i helgen och har hänt 2ggr idag. Någon annan med samma problem? Hade en Note 3 innan och inga problem alls med den, men denna high-end telefon blir man rätt less på som ska bete sig så här.

    Tips, kan återställning funka eller är den som jag tror defekt? Vill gärna kolla här innan jag går till Teliabutiken.
     
  2. Effect

    Effect Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    25 jan 2013
    Inlägg:
    197
    Mottagna gillanden:
    107
    Operatör:
    Vimla
    Telefon:
    Poco F3

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Vimla
    Telefon:
    Poco F3
    ROM:
    Global MIUI 12.0.5
    Info:
    Nova Launcher
    Övrigt:
    Sony Smartwatch 3, Mi Band 4, Sony 65" XC8505
    Testa återställning först och främst, krånglar det minsta lilla efteråt lämnar du in den, enkelt :)
     
  3. Magnus72

    Magnus72 Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    11 sept 2011
    Inlägg:
    107
    Mottagna gillanden:
    3

    MINA ENHETER

    Japp får se nudå ifall den fungerar som den ska, återställd nu till fabriksinställningar.
     
  4. jahaja

    jahaja Baby Droid Medlem

    Blev medlem:
    3 jun 2011
    Inlägg:
    21
    Mottagna gillanden:
    10

    MINA ENHETER

    Har samma problem och en fabriksåterställning hjälpte inte. Blir att skicka på reparation.
     
  5. Wodkapower

    Wodkapower Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    22 jun 2016
    Inlägg:
    1
    Mottagna gillanden:
    0
    Angående telefon som låser och stänger av sig. min nya Samsung s7 edge var avstängd på morgonen ett antal gånger. Så jag gick och fick den utbytt mot en ny. Men det blev ingen skillnad den nya låste sig med. Då började jag fundera på när och varför den låste sig. Då kom jag på att den bara låste sig när jag var i sommarstugan och var vad då skillnaden. Jo på landet har vi inte på elementen på natten så temperaturen kröp ner till 15-16 plusgrader på natten och då stängde telefonen av sig. Jag påtalade detta till Samsungsupporten men dom sa att jag bara haft en väldig otur med mina telefoner och jag fick en tredje ny telefon med mig hem. Jag tog då min nya telefon med mig ut på min balkong där det var ca 14-15 grader och mycket riktigt efter ca 35-40 minuter var den stendöd. Jag gick då tillbaka och lämnade tillbaka telefonen. Nu fick det vara nog. Har nu en iphone 6s plus. Hoppas på bättre tur med den. Skulle vara kul att höra om någon annan råkat ut för något liknade
    m.v.h wodkapower