Diskussion: Är det någon som är nöjd med LG G5?

Diskussion i 'G5 - Allmänt' startad av mobilapan, 20 sept 2016.

  1. Kamblad

    Kamblad Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    25 feb 2013
    Inlägg:
    165
    Mottagna gillanden:
    21

    MINA ENHETER

    Mycket nöjd med luren överlag. Bra batteritid, kul kameraeffekter och ganska snabb. Enda negativa är att den blir onödigt dålig på att vakna upp när man kör energisparläget. Håller dock över helgen med det påslaget och då jag har den på jobbet i veckan, men med helgjour så är det ju bra.
    Skönaste luren att hålla i på senare år också.
     
  2. emmet

    emmet Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    1 jan 2014
    Inlägg:
    36
    Mottagna gillanden:
    10

    MINA ENHETER

    Late to the party men jag instämmer med tidigare, jag har haft den sen den släpptes och är helnöjd.

    Största fördelen mot tidigare mobiler jag haft är nog vidvinkelkameran, rolig att använda och man kan få till väldigt speciella bilder som inte går med de flesta andra mobiler. En annan stor fördel är hur snabbt den laddas.

    Det enda jag saknar är vädertätning, hade varit skönt att kunna bli blöt i regnet utan att oroa sig över mobilen. Sedan tycker jag batteriet rinner iväg snabbare vid dålig mottagning (typ ute på sjön) än andra mobiler jag använt, men det är inget jag har felsökt. Kanske skulle bli bättre av en återställning.

    Modulsystemet har jag knappt använt och det var inget skäl till att jag köpte G5, men det skadar ju inte. Kanske släpps någon användbar modul i framtiden.