Cyberport måste nog vara min sämsta upplevelse vad gäller onlineshopping utomlands och speciellt som företag som handlar B2B.
Beställde över en vecka sedan med utlovad leverans bara 2 dagar senare. Får sedan mail där de säger att addressen inte stämmer, bifogar dom utdrag från allabolag där jag påpekar att addressen visst stämmer. Ingen respons. Ringer dom istället och han bad om ursäkt för missen.
Får mail idag där de ber mig bekräfta att addressen på mitt visakort är samma address som leveransaddressen. Jag bekräftar mailet och ringer dom direkt då jag senast inte fick någon respons och vill skynda på processen bara. Samt hälsar att har de några fler frågor så kan de ta det nu med mig på telefon istället för att fördröja det hela.
Han ber om ursäkt igen och säger att den kommer att skickas den 20-22a.
Jag bad han avbryta min order helt.
Hans svar var: "Sure, I cancel it for you now. Anything else you need assist with?"
Kommer aldrig ens överväga dom mer.
La nu en beställning hos handyschotte, de hade 2 i lager och den blev 300spänn lite dyrare pga frakten, men jag vill bara ha min mate 9 nu
Click to expand...