Problem: Simkortshållaren knakar

Diskussion i 'Xperia XZ' startad av Snajjder, 10 dec 2016.

  1. Snajjder

    Snajjder Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    22 jan 2011
    Inlägg:
    45
    Mottagna gillanden:
    28

    MINA ENHETER

    Har någon upplevt något liknande? Det verkar bara hända när jag trycker på ena hörnet av hållaren och inte det andra.

    Det är inte ett stort problem på något sätt, men tillräckligt för att störa mig när jag befinner mig i ett tyst rum och konstant kommer åt den med fingret. Inte något jag vill höra från en telefon för det här priset.

    Jag kanske får försöka ordna en ny hållare och se om problemet kvarstår. :innocent:
     
  2. Snajjder

    Snajjder Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    22 jan 2011
    Inlägg:
    45
    Mottagna gillanden:
    28

    MINA ENHETER

    Bump @Emir-SonyXperiaSupport@Emir-SonyXperiaSupport

    Känns ju inte direkt som något man behöver skicka in hela telefonen till reparation för, men samtidigt skulle det vara skönt att slippa knarrandet. Lite osäker var problemet exakt ligger, någonstans glappar det iaf lite. Kanske går att ordna så att jag får en ny simkortshållare på något sätt? Bör jag ta det här ärendet direkt med Sonys support eller med operatören jag köpte telefonen ifrån?
     
  3. Emir-SonyXperiaSupport

    Emir-SonyXperiaSupport Teen Droid Verifierat konto

    Blev medlem:
    19 sept 2016
    Inlägg:
    361
    Mottagna gillanden:
    363
    Telefon:
    Sony Xperia X

    MINA ENHETER

    Telefon:
    Sony Xperia X
    Info:
    KLWP
    Hej @Snajjder@Snajjder, jag måste ha missat din tråd, beklagar att jag inte svarat tidigare. :(

    Det är inte vanligt med att det "knakar" när du trycker över hållaren. Jag kunde inte återskapa det med ett flertal XZ så det kan nog ligga något i att din hållare är defekt.

    Vilken färg av Xperia XZ har du? Om jag kan få färg och din adress via PM så skickar jag dig en ny så att du kan prova och se om det blir skillnad med en annan hållare. :)
     
  4. Snajjder

    Snajjder Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    22 jan 2011
    Inlägg:
    45
    Mottagna gillanden:
    28

    MINA ENHETER

    Inga problem, sånt händer. Du har PM. Stort tack! :)
     
  5. Emir-SonyXperiaSupport

    Emir-SonyXperiaSupport Teen Droid Verifierat konto

    Blev medlem:
    19 sept 2016
    Inlägg:
    361
    Mottagna gillanden:
    363
    Telefon:
    Sony Xperia X

    MINA ENHETER

    Telefon:
    Sony Xperia X
    Info:
    KLWP
    Inga problem! :cool: