[Appförslag] Skånetrafiken

Diskussion i 'Appförslag och idéer' startad av Profetengus, 17 aug 2009.

  1. plaincroft

    plaincroft Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    17 nov 2016
    Inlägg:
    6
    Mottagna gillanden:
    6
    Hej igen!
    Igår släppte jag en lite större uppdatering.

    Största nyheten är att man kan se detaljerad tåginformation som jag hämtar från trafikverket. Bra i tågstruls-tider, för ibland finns nyttig info från dem som inte framkommer i infon från skånetrafiken.
    Och så man man se vilka stationer tåget varit vid och hur försenad den då var, bra att veta om tåget t.ex överhuvud taget lämnat föregående station, infon från skånetrafikens montrar har ju en tendens att inte vara så bra när det kör ihop sig för dom...

    Lite andra småsaker finns också med i uppdateringen, t.ex ett mörkt tema, att viktig info markeras med röd info-symbol (jag kollar om info-titeln innehåller stopp, inställd etc) o lite annat smått o gott.

    Tidigare uppdateringar sedan jag skrev här sist är att man kan se total restid och sin resväg på karta.

    Enjoy! :)
     
    bernard och Sed gillar detta.
  2. Sed

    Sed Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    18 mar 2010
    Inlägg:
    968
    Mottagna gillanden:
    310

    MINA ENHETER

    Klart bästa skånetrafikappen!
     
  3. plaincroft

    plaincroft Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    17 nov 2016
    Inlägg:
    6
    Mottagna gillanden:
    6
    Tack! :)

    Tycker det är lite synd att den är så svårhittad bara.
    Den har fått fina betyg (tack för det ni som betygsatt!), och har passerat 100 nerladdningar nu, men söker man på skånetrafiken är den först på 18:e plats. Långt nedanför de gamla rackarna som fanns sedan tidigare som har många fler nerladdningar. Inte många som scrollar sig ner så långt som till min app, och alla som gör lockas säkerligen inte heller av ikonen har jag gjort själv.
    Hade varit trevligt om googles resultatlista premierade nya-upcoming appar mera. Men men... :)

    Håller nu på o lägger till så man snabbt kan hitta tidigare resor & senare resor. Jag är i stort sett klar, ska bara testa det lite mer, det kommer i nästa version. Man kommer fortfarande klicka på klock-knappen, men istället för att komma direkt till en popup där man anger avresetid kommer det visas en meny med tre alternativ (visa tidigare resor, visa senare resor, ange avresetid)
     
    Sed gillar detta.
  4. 3ken

    3ken Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    2 mar 2014
    Inlägg:
    11
    Mottagna gillanden:
    1
    Operatör:
    Telia
    Telefon:
    Huawei Honor 9

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Telia
    Telefon:
    Huawei Honor 9