Ibland blir jag ganska imponerand av er... (not)
Själv har man varit kund i måånga år som tidigare nämnts här.
Fick äntligen över sambon från telesnor till Tele2 men smidigt gick det väl inte.
Tydligen vid beställningen 7dec(vi gjorde allt i god tid!) så glömde operatören att klicka i "flytt av befintligt nummer" vilket vi inte visste om förens idag.
I lördags skulle flytten skett då gamla abg gick ut men ändå hände inget.
Ringde på fredagen innan lördag där vi såg till att nummerflytten blir av, allt såg bra ut. "Ja självklart" säger operatören.
Ringer sedan söndag, samma svar "ja självklart, kan ta 4 dagar totalt".. Okej tänkte vi. Först 1 dag, nu 4.
4 dagar senare... Alltså idag och jag chattar lite snabbt för att kolla läget idag, "uhm.. Det finns ingen order om flytt av befintligt nummer, ni får ringa in".....
[emoji35] nu jävlar. Då ringer man in, samma där, ingen order.. Men hur f*n såg övriga operatörer dessa grejer innan?! Eller hittade dom på att det såg bra ut när vi fråga "hur lång tid tar det tills nummerflytten är klar"? Eller "ser allt bra ut, vi får vårt gamla nummer dag x?"
T.o.m vid beställning av abg poängterade vi att det var mycket viktigt att flytta befintligt nummer.
Kompensation.. Jag ville ju se då 50kr/mån rabatten men det hade inte operatören behörighet till. Happ.
@Francis
Edit- enligt smset där det står flytten har godkänts så är det nu 6 dagar istället för 4 dagarna som operatören sa. Hahah... Wtf.. hur skall man ha det..
Click to expand...