Mate 9 och sonos

Diskussion i 'Mate 9-serien' startad av spigo, 27 jan 2017.

  1. spigo

    spigo Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    25 sept 2013
    Inlägg:
    94
    Mottagna gillanden:
    8

    MINA ENHETER

    Märker att sonos ljudkontroll inte dyker upp i ljudkontrollerna, man måste gå in i appen för att höja sänka. Ni andra som kör sonos, Är det så för er med?
     
  2. Droid_269

    Droid_269 Guest

    Menar du när man höjer och sänker varsomhelst? Eller i statusbaren? Där har jag den iaf. [​IMG]
    Vet att förut gick det att höja o sänka som när man gör det ringsignalen och allt annat, att det kom en slider till Sonos också.
     
  3. lanexat

    lanexat Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    17 nov 2013
    Inlägg:
    132
    Mottagna gillanden:
    48

    MINA ENHETER

  4. Droid_269

    Droid_269 Guest

    Precis, det kunde jag förut men sen bara försvann det... Minns inte riktigt när och med vilken telefon, på min Mate 9 kommer det inte upp iaf. [​IMG]
     
  5. lanexat

    lanexat Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    17 nov 2013
    Inlägg:
    132
    Mottagna gillanden:
    48

    MINA ENHETER

    Hmm, ska klura på om jag gjort ngn speciell inställning på min mate. Återkommer.

    Prova så länge att sonika bara göra en ominstallation av sonos appen. Ibland är det inte mer komplicerat. :)
     
  6. Droid_269

    Droid_269 Guest

    Provat, samma sak... Funkade inte på min Pro heller. Men men, ingen dealbreaker.
     
  7. spigo

    spigo Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    25 sept 2013
    Inlägg:
    94
    Mottagna gillanden:
    8

    MINA ENHETER

    Tycker det är mkt som fungerar sämre än min gamla Nexus 6, låsskärmskontrollerna som inte dyker upp, telefonkopplingen till blåtanden för samtal försvinner hela tiden, Sonos ljudet, nova launcher har problem att vara vald launcher mm mm. Hoppas det fixas relativt fort.
     
    Droid_269 gillar detta.
  8. spigo

    spigo Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    25 sept 2013
    Inlägg:
    94
    Mottagna gillanden:
    8

    MINA ENHETER

    Ja kolla om du kommer på varför det fungerar på din lur.