Bytes: Nexus 6P 32gb

Diskussion i 'Arkiverade annonser' startad av Azur, 20 maj 2017.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. Azur

    Azur Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    18 jan 2013
    Inlägg:
    387
    Mottagna gillanden:
    130

    MINA ENHETER

    Gör en intressekoll om att byta bort en Nexus 6P 32gb i silver mot någon annan lur. Nyskick på framsidan, en väldigt liten, lätt nötning i höger nedre hörn och ett minimalt märke just ovanför "HUAWEI" på baksidan. Medföljer gör kartong, 2x original laddare varav en helt ny, kvitto från köp och papper på att detta exemplar är en utbytesenhet uthämtad för ungefär tre månader sedan.

    Önskar mer eller mindre likvärdig kamera och batteritid, gärna något mindre till storleken.
    Öppen för förslag, kan tänka mig att ge en liten slant mellan, men vill inte lägga några stora summor.

    Finns i Skaraborgsregionen, och kan eventuellt mötas upp på vägen ner mot Skåne. Annars kan eventuellt distansbyte fungera, såvida du har goda referenser. :)
     
    Last edited: 20 maj 2017
  2. kosmiq

    kosmiq Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    13 aug 2009
    Inlägg:
    647
    Mottagna gillanden:
    10

    MINA ENHETER

    Jag har en Nexus 5x (32gb) och söker något som är större. I bra skick förutom att det finns en spricka i linsen på kameran, men den märker man bara av i vissa motljussituationer.

    Kan vara så att det gör det helt ointressant, men om intresse finns så är jag intresserad av byte och lite pengar mellan åt ditt håll såklart.
     
  3. Azur

    Azur Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    18 jan 2013
    Inlägg:
    387
    Mottagna gillanden:
    130

    MINA ENHETER

    Mjo, det känns väl inte jätteintressant... ;)
     
  4. manola1027

    manola1027 Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    19 feb 2013
    Inlägg:
    585
    Mottagna gillanden:
    57

    MINA ENHETER

    Har en svart Honor 8 i bra skick:) ena hörnet är lite skadat och lite lite färgsläpp på ett annat hörn. Något sorts miniskav på baksidan vid kameran men bara pyttelite.
     
Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.