Avslutad: Samsung Galaxy S8+

Diskussion i 'Arkiverade annonser' startad av hausmanis, 28 aug 2017.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. hausmanis

    hausmanis Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    25 aug 2011
    Inlägg:
    262
    Mottagna gillanden:
    80

    MINA ENHETER

    Nedan är kopia av min tidigare tråd, köparen valde att hoppa av efter att jag betalt de 134kr som blocket paketet kostar, jag valde att försöka sälja den här istället för Blocket för att slippa krångliga köpare men men det gick inte så bra.
    Finns det någon seriöst köpare som kan rädda mig från att behöva använda Blocket och få en massa "kompis pris 1000kr" sms ?

    Hej
    Tidigare försökt att sälja min Mate 9 här för att använda min s8+ som "main" telefon.
    Men efter lågt intresse av Mate 9 trots att den är riktigt grym så var det ingen som ville köpa den.
    Känns sjukt dumt att ha två highend telefoner så därför får jag nu istället sälja min s8+

    Samsung s8+ svart, helt olåst, i absoluta ny skick. Det sitter ett skräddarsytt skärmskydd ifrån Mediamarkt på den.
    0 repor på telefonen och skärm så helt ny skick.
    Inklusive kvitt/garanti ifrån Mediamarkt.
    Skickas med alla original tillbehör och 2st skärmskydd ifrån Screenknight
    1st Spigen thin fit guld skal
    1st genomskynligt TPU skal
    1st svart TPU skal
    1st svart 2delat skal som jag för närvarande har på telefonen nu, ett sjukt minimalist skal som skyddar bra men
    som inte bygger ut telefonens storlek alls mycket

    5600kr ink frakt med blocket paketet (trygg affär, du betalar när du hämtar ut och har 24h på dig att testa telefonen för att godkänna varan innan jag får pengarna)

    (Krävs ditt telefon nummer och email för att få bekräftelse ifrån Schenker)
     
  2. Dragon

    Dragon Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    25 nov 2009
    Inlägg:
    54
    Mottagna gillanden:
    18

    MINA ENHETER

    Skulle underlätta om du skriver vart mobilen finns så kanske du kan träffas face to face o slippa skicka etc. ;)
     
  3. hausmanis

    hausmanis Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    25 aug 2011
    Inlägg:
    262
    Mottagna gillanden:
    80

    MINA ENHETER

    absolut telefonen finns i Jönköping, jag arbetar som säljare så kan tänka mig att åka på ett "kund besök" i en 5mils radie kring jkpg för att få en smidig affär
     
    Dragon gillar detta.
  4. hausmanis

    hausmanis Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    25 aug 2011
    Inlägg:
    262
    Mottagna gillanden:
    80

    MINA ENHETER

    Finns fortfarande kvar
     
Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.