Kvarsår problemen?

Diskussion i 'Galaxy S' startad av ergoforcen, 14 aug 2010.

  1. ergoforcen

    ergoforcen Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    6 sept 2009
    Inlägg:
    306
    Mottagna gillanden:
    2

    MINA ENHETER

    Hej är sugen på en SGS ,men har hört om lagg och gps problem mm . Har varit på landet ett tag och inte följt med ,så jag undrar om Samsung fått ordning på problemen på dom nya telefonerna eller gjort några uppdateringar (officiella). Med det nya voice control som finns i 2.2 är man ju också intresserad och få veta om och när SGS får 2.2
    Tackar på förhand för infosvar
    Ergoforcen
     
  2. nonajme

    nonajme Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    31 jan 2010
    Inlägg:
    365
    Mottagna gillanden:
    20

    MINA ENHETER

    1. Lagget finns det fixar för som funkar riktigt bra. Anser jag iaf. Visst, kan ju bli bättre ur säkerhetssynpunkt. Även om risken att någon ska bli f*ckat är rätt liten.

    2. GPSen funkar hyffsat för mig, efter senaste fixen som kommit ut å ändrat lite andra saker. Men det verkar variera från telefonen till telefon ganska mycket.

    3. 2.2 ska väl komma i September har jag för mig? Men finns ju 2.2 test romar ute för dom som verkligen vill köra det.

    4. "Voice control" funkar ju bara på engelska än så länge.
     
  3. P_K

    P_K Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    12 aug 2010
    Inlägg:
    43
    Mottagna gillanden:
    23
    Operatör:
    Fello

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Fello
    Bra sammanfattat. Efter att ha kört lag- och GPS-fix på min som fortfarande har original-firmware har jag inga problem att stå ut med den innan v2.2 kommer. Sjukt nöjd med mitt köp. Tyckte den fungerade rätt bra utan fixarna också, nu är den riktigt trevlig. Bara att slå till :)

    /Peter